با حضور معاون رئیس جمهور؛

مجموعه طرح‌های علم و فناوری در استان سمنان افتتاح شدند

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، چهار طرح علمی و فناوری از جمله فاز یک ساختمان کارگاهی مرکز رویش پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در نخستین برنامه سفر یک روزه سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان سمنان و بازدید از پارک علم و فناوری این استان، چهار طرح حوزه علم و دانش در شهرستان شاهرود به بهره برداری رسید.

محسن نظری رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: مرحله اول مجتمع کارگاهی رویش فناوری با ۱۲ سوله برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان و فناور به منظور انجام کار‌های کارگاهی و نیمه صنعتی با ۱۲ میلیارد تومان هزینه از جمله این طرح‌ها است.

نظری افزود: ساختمان مرکز رشد شماره ۲ با دو مرکز نوآوری آب، انرژی و کشاورزی و مرکز فناوری و نوآوری زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی با هفت میلیارد تومان هزینه دیگر طرحی است که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در شاهرود بهره برداری شد.

به گفته نظری، مرکز فناوری و تجاری سازی فناوری‌های انرژی در کارخانه سیم و کابل مغان نیز در این سفر به بهره برداری رسید.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور پس از شاهرود به دامغان و سمنان نیز سفر می‌کند و طرح‌های دیگری را نیز در دانشگاه‌های این دو شهر به بهره برداری خواهد رساند.

او همچنین عصر امروز در شورای اداری استان سمنان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.