مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت:آمار تردد خودرو در جاده‌های آذربایجان شرقی در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۴ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در بازه زمانی ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین امسال ۱۳ میلیون و ۹۰۸ هزار دستگاه خودرو در راه‌های ارتباطی استان آذربایجان شرقی  تردد کردند.

 علیزاده با بیان اینکه این تردد‌ها از طریق ۸۲ دستگاه تردد شمار آنلاین در راه‌های استان ثبت شده است، افزود: در این مدت تعداد خودرو‌های ورودی به استان یک میلیون و ۱۲۵ هزار دستگاه و تعداد خودرو‌های خروجی از استان یک میلیون و ۱۰۸ هزار دستگاه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: بیشترین ورودی خودرو به استان در این مدت به ترتیب از مسیر‌های میاندوآب - ملکان، آزادراه تبریز - زنجان، مشگین شهر- اهر، نیر - سراب، ایواوغلی - مرند، جاده قدیم زنجان – میانه و ارومیه -تبریز بوده است.

علیزاده  گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان در ایام اجرای طرح سفر‌های ایام نوروز امسال حدود ۱۸۸ هزار مسافر را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جابجا کردند.

او افزود: این تعداد مسافر با ۲۴ هزار و ۸۰۰ سفر از طریق ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی از دو پایانه‌های مرزی استان شامل جلفا و نوردوز نیز پنج هزار و ۹۰۴ مسافر و ۶ هزار و ۸۶۳ کامیون تردد کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.