در برنامه همکاری‌های جامع ۲۵ ساله ایران و چین، زمینه‌های مشترک همکاری توسعه و انتقال دانش فنی در حوزه داروسازی مطرح شده است.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق یکی از بند‌های برخی مطالب کلی منتشر شده برنامه همکاری‌های جامع ۲۵ ساله ایران و چین، زمینه‌های مشترک همکاری توسعه، سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی در حوزه داروسازی مطرح شده است.

سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی، در راستای این بند از سند همکاری و با توجه به توانایی کشور چین در توانایی فنی و تکنولوژیکی تولید اینترمدیت و مواد اولیه دارویی در سطح جهان، در نظر دارد رویداد‌های تخصصی مشترک را به صورت مدون برگزار کند.

سندیکای مواد اولیه دارویی همچنین با توجه به پیش رو بودن سومین دوره نمایشگاه بین المللی فارمکس، به عنوان تخصصی‌ترین نمایشگاه صنعت داروسازی کشور، در نظر دارد با دعوت از هیئت‌های ایرانی و چینی در این نمایشگاه، یک رویداد مشترک در راستای انتقال تکنولوژی و توسعه فناوری‌های دارویی برگزار کند.

سومین دوره نمایشگاه بین المللی فارمکس خاورمیانه ۲۰۲۱ در تاریخ ۲۷ الی ۲۹ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار