مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: تسهیلات برای بازسازی و نوسازی واحد‌های اقامتی اردبیل پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با رایزنی با وزیر میراث‌فرهنگی امسال تسهیلاتی از محل بودجه سال ۱۴۰۰ برای نوسازی و بازسازی واحدهای اقامتی استان در نظر گرفته شده است که با ارائه این تسهیلات شاهد ارتقای سطح خدمات‌دهی واحدهای اقامتی خواهیم بود.

او واحدهای اقامتی را از زیرساخت‌های مهم در راستای جذب گردشگران دانست که بهسازی و نوسازی آنها می‌تواند نقش بسزایی در رونق صنعت گردشگری ایفا کند.

فلاحی با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان اردبیل بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با تقویت زیرساخت‌ها زمینه برای ورود هر چه بیشتر گردشگران به استان را در ایام پساکرونا فراهم آورده و از ثمرات آن بهره‌مند شویم.

مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: امیدواریم با ارائه تسهیلات و بازسازی واحدهایی که نیاز به نوسازی دارند شاهد توسعه زیرساخت‌های اقامتی در استان بوده و رضایت گردشگران فراهم شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.