مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: همه موزه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی خراسان رضوی تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل مکرمی‌فر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: با عنایت به بخشنامه دریافتی از ستاد کرونای خراسان رضوی مبنی بر قرمز شدن شهرستان‌های استان و بوجود آمدن وضعیت مخاطره‌آمیز، تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی این استان به جز شهر‌های تایباد، رشتخوار و خواف تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

او افزود: ساعت کاری در موزه‌های شهرستان‌هایی که در وضعیت غیر مخاطره قرار دارند شامل رشتخوار، خواف و تایباد از ساعت۹ الی ۱۹ با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت محدود، قابل بازدید خواهند بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: این بخشنامه شامل موزه‌های وابسته به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و دیگر موزه‌های وابسته به دستگاه‌ها و بخش خصوصی نیز از این بخشنامه مستثنی نیستند و بایستی طبق دستورالعمل و بخشنامه‌های صادر شده از ستاد کرونای استان اقدام نمایند.

انتهای پیام//ف. ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار