هفته چهارم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال، عصر امروز با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد. در هفته گذشته تیم‌های کراپ الوند قزوین و سن ایچ ساوه موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و امروز با روحیه بسیار خوبی به مصاف رقبای خود آمدند.

نتایج کامل بازی‌های هفته چهارم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان ۴ - سن ایچ ساوه ۲

در اولین مسابقه حساس و مهم این هفته تیم های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان تیم اصفهانی موفق شد حریف خود را شکست دهد. گیتی پسندی‌ها در بازی هفته گذشته برابر فرش آرای مشهد به دلیل مبتلا شدن چند نفر از اعضای کادر فنی به خصوص وحید شمسایی، سرمربی این تیم و همچنین بازیکنانش به کرونا با ترکیبی ناقص به میدان رفتند، اما بعد از گذشت چند روز تست کرونای اعضای کادر فنی گیتی پسند منفی شد و آن‌ها برای بازی امروز مشکلی نداشتند. وحید شمسایی از کنار زمین عملکرد بازیکنانش را نظاره گر بود. گل‌های گیتی پسند را در این مسابقه علی اصغر حسن زاده (۲ گل)، سروش احمدنیا و علیرضا وفایی به ثمر رساندند و رضا سپندار هم توانست ۲ گل سن ایچ را وارد دروازه گیتی پسند کند.

فرش آرای مشهد یک - کراپ الوند قزوین ۲

در دومین بازی مهم امروز تیم‌های فرش آرای مشهد و کراپ الوند قزوین رو به روی یکدیگر قرار گرفتند. در این مسابقه که به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد برگزار شد، در پایان تیم کراپ الوند توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود عبور کرده و گام محکمی برای فتح قهرمانی بردارد. بهزاد عظیمی و علی عابدین برای کراپ گلزنی کردند و تک گل فرش آرا را هم در این مسابقه امین مجیدی پور به ثمر رساند.

مس سونگون ۷ - مقاومت البرز ۲

در آخرین دیدار امروز هم ۲ تیم مس سونگون و مقاومت البرز در سالن خالی از تماشاگر شهید پورشریفی تبریز مقابل هم قرار گرفتند و در پایان تیم مس موفق شد با نتیجه پر گل و عجیب ۷ بر ۲ از سد حریف البرزی خود عبور کند. سالار آقاپور (۲ گل)، فرهاد فخیم و محمد حسین درخشانی، حمزه کدخدایی و محمد زارعی موفق شدند برای مس گلزنی کنند.گل‌های مقاومت را هم مرتضی عزتی و شهاب طالبی به ثمر رساندند.

با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال، هفته پنجم از دور نهایی لیگ برتر روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه با انجام ۳ دیدار شروع می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار