حیدری گفت: ۳۹ داوطلب در انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری برای چهارحوزه انتخابیه در قم ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مرتضی حیدری،فرماندار قم با اشاره به آمار نهایی ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری در استان گفت: ۳۹ داوطلب در این انتخابات برای حوزه‌های انتخابیه قم، خراسان رضوی، مازندران و تهران در استان نام‌نویسی نهایی کرده‌اند.

او  افزود: از این تعداد، داوطلبان ثبت نام شده نهایی برای حوزه انتخابیه قم هفت نفر، برای حوزه انتخابی خراسان رضوی چهار نفر، برای حوزه انتخابی استان مازندران پنج نفر و برای استان تهران ۲۳ نفر بوده اند.

حیدری همچنین با اشاره به آمار نهایی انتخابات ششمین دوره شورای شهر در استان گفت: ثبت نام ۴۷۷ داوطلب انتخابات شورا‌های شهر در استان قطعی شده است.

فرماندار قم، کاهش داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر در  استان نسبت به دوره قبل را مورد اشاره قرار داد و افزود: تعداد داوطلبان شورا‌های شهر در قم از ۶۸۹ داوطلب در پنجمین دوره شورا‌های شهر  به ۴۷۷ داوطلب در ششمین دوره  کاهش یافته است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری به صورت هم زمان در ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار