مدیر صنایع و انتقال فناوری‌های پیشرفته سازمان منطقه آزاد ارس گفت: پارسال ۳۸۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی صنعتی منطقه آزاد ارس تصویب و پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جهانگیری  مدیر صنایع و انتقال فناوری‌های پیشرفته سازمان منطقه آزاد ارس گفت: از ابتدای پارسال برای اهداف و برنامه‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، مبنی بر تداوم اجرای طرح‌های اولویت دار اقتصاد مقاومتی و به منظور تامین تسهیلات لازم برای نگهداشت و افزایش تولید و اشتغال در بنگاه‌های اقتصادی، نوسازی و بازسازی بنگاه‌ها و صنوف تولیدی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، بیش از ۳۸۳ میلیارد تومان اعتبار برای واحد‌های تولیدی-صنعتی ارس مصوب شد که نسبت به سال ۹۸ افزایش ۳۴ درصدی دارد.

او گفت:پارسال پرونده ۴۰ واحد تولیدی در منطقه آزاد ارس بررسی و جهت دریافت تسهیلات به کارگروه تسهیلات و رفع موانع تولید استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

جهانگیری گفت: پرداخت تسهیلات به این واحد‌ها با اخذ مصوبه از کارگروه تسهیلات و معرفی به بانک‌های عامل انجام شده است.

مدیر صنایع و انتقال فناوری‌های پیشرفته سازمان منطقه آزاد ارس گفت: پارسال به رغم اینکه جلسات کارگروه ستاد تسهیلات استانی به دلیل شیوع کرونا به صورت محدود برگزار شد میزان تسهیلات اعطایی و نیز تعداد شرکت‌های دریافت کننده این تسهیلات به نسبت سال ۱۳۹۸ روند افزایشی داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.