وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای گمنام ارومیه، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محسن حاجى میرزایى وزیر آموزش و پرورش با حضور در مزار شهدای گمنام و موزه دفاع مقدس ارومیه، با رشادت‌های رزمندگان اهل آذربایجان غربی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی آشنا شد و در جریان اقدامات انجام شده در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش در جریان بازدید از موزه دفاع مقدس گفت: نگهدارى و پرداخت به آثار و تاریخ دفاع مقدس یکى از ملزومات جامعه امروز است و عنوان موزه دفاع مقدس نقش بسیار مهمى را در این موضوع ایفا مى کند.

حاجى میرزایى ادامه داد: نسل جدید باید با تاریخ ایران اسلامى و مجاهدت هاى پدران و آبا و اجداد خود آشنا باشد و آموزش و پرورش نقش اصلى را در تحقق این موضوع دارد و باید مقدمات بازدید دانش آموزان از موزه دفاع مقدس و یادگارهاى آن ایام را فراهم سازد.

وزیر آموزش و پرورش بامداد امروز پنجشنبه با استقبال استاندار و جمعی از مسوولان آذربایجان غربی از طریق فرودگاه بین المللی ارومیه وارد این استان شد.

در برنامه سفر وزیر آموزش و پرورش به آذربایجان غربی گفت و گو بامعلمان و دانش آموزان آذربایجان غربی در بستر شبکه شاد، شرکت در شورای آموزش و پرورش و حضور در شورای معاونان و افتتاح چندین مدرسه از جمله مدرسه ۱۲ کلاسه شهید افخمی نیا در ارومیه و کلنگ زنی چند طرح آموزشی وجود دارد.

طی سفر حاجی میرزایی به استان در روز پنجشنبه فیلم برداری سریال ۱۳ قسمتی با موضوع آموزش و پرورش و آموزشهای فنی و حرفه ای و کاردانش آغاز می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.