در طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی ۴۰ هزار نفر از نظر ابتلا به کرونا پایش شدند.

حسینی مسئول طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در این طرح ۴۰ هزار نفر از نظر ابتلا به کرونا در استان پایش شدند.

افزود: از جمعیت ۴۰ هزار نفری پایش شده ۲۵ هزار نفر مشکوک به کرونا بودند که از ان‌ها تست سریع گرفته شده که از بین ان‌ها ۲ هزار و ۵۸۸ بیمار مبتلا به کرونای بدون علامت شناسایی و قرنطینه شده اند.

او اضافه کرد: در این طرح همچنین از ۳ هزارو ۸۰۰ بیمار مبتلا به کرونای بستری در منزل مراقبت شده وآموزش‌های لازم و نظارت جدی برای رعایت قرنطینه تا بهبود و منفی شدن تست کرونای آنان به عمل آمده است.

او اضافه کرد: نظارت بهداشتی از واحد‌های تولیدی وصنفی هم از دیگر اقدامات طرح شهید سلیمانی بوده که از ابتدای آغاز طرح از ۶۰ هزار واحد صنفی وکارگاهی بازرسی که منجر به صدور اخطار برای سه هزار و ۷۰۰ واحد وپلمپ ۵۰۰ واحد متخلف شده است.

مسئول طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی بیان کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از آذر ماه سال ۹۹ با همکاری بسیج وهلال احمر در استان مرکزی هم آغاز شده و ۱۰۰ تیم تخصصی در قالب اقدامات مراقبتی، حمایتی ونظارتی طرح فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.