فرمانده انتظامی گناباد گفت: کشف انواع مواد مخدر در این شهرستان طی سال گذشته با افزایش ۳۹ درصدی نسبت به سال قبل از آن به دو تن و ۲۰۰ کیلوگرم رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قربانعلی قربانی فرمانده انتظامی گناباد گفت: با تلاش ماموران انتظامی ۱۴۸ نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ طی سال گذشته دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

او برخورد قاطع با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی را رویکرد مهم فرماندهی انتظامی گناباد دانست و افزود: در این راستا ۱۳۴ معتاد متجاهر طی سال گذشته در این شهرستان جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی گناباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از توزیع مواد مخدر مراتب را در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی گناباد ادامه داد: اعتیاد سرمنشاء آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و اختلافات خانوادگی، سرقت و دیگر جرائم است و مهمترین اقدام برای کاهش این آسیب‌ها فعالیت‌های فرهنگی، افزایش حساسیت عمومی جامعه، خانواده‌ها و مسئولان نسبت به تبعات مصرف مواد افیونی است.

قربانی بیان کرد: باید با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی لازم سطح اطلاعات آحاد مختلف مردم به ویژه جوانان را نسبت به تبعات و آسیب‌های مواد مخدر و روانگردان افزایش داد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.