امروز برخی فروشندگان روزبازارهای قم در شرایط قرمز کرونایی در محل کسب و کار خود حاضر شده بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، احمدرضا شفیعی،مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به اعمال محدودیت در برپایی روزبازار‌ها در وضعیت قرمز کرونا در قم گفت:طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان و ابلاغ‌های انجام‌شده تمامی روز بازار‌های شهر قم از امروز تا عادی شدن شرایط و صدور مجوز‌های لازم تعطیل خواهد بود.

او افزود: امروز برخی از فروشندگان  روزبازار‌ها با توجه به خرید‌های قبلی و به علت مباحث معیشتی و فرهنگی و نبود اطلاع‌رسانی فراگیر قبلی با یک‌سوم ظرفیت و با اعمال محدودیت زمانی مجوز فعالیت گرفته‌اند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان این که بر اساس مأموریت‌های قانونی محول شده به شهرداری از ساعت ۵ صبح فردا جمعه ۲۰ فروردین نیرو‌های رفع تخلفات شهری در محل برپایی روزبازار‌ها حضور خواهند داشت، عنوان کرد: امروز اخطار و ابلاغ‌های لازم به فروشندگان داده‌ شده است و از فردا با جدیت با استقرار در این مکان  برخورد خواهد شد.

شفیعی لزوم توجه به معیشت دست‌فروشان را نیز متذکر شد و ادامه داد: عمده فعالان روزبازار‌ها و دست‌فروشان از اقشار ضعیف جامعه هستند که گاهاً تنها راه کسب درآمد آنان از طریق فروش در بازار‌های روز است و با تعطیلی این روزبازار‌ها باید حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم از آنان انجام پذیرد.

او در پایان تصریح کرد: موضوع ساماندهی و نظارت بر فعالیت روزبازار‌ها تنها معطوف به شهرداری نیست و دیگر دستگاه‌های ناظر و متولی نیز باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار