یک مقام اطلاعاتی دولت ترامپ اعلام کرد آمریکا مدرکی دارد که نشان می‌دهد یوفو‌ها قادر به شکستن دیوار صوتی بدون ایجاد صدا هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، یک مقام اطلاعاتی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به تازگی در مصاحبه ای فاش کرده آمریکا مدرکی دارد که نشان می‌دهد یوفو‌ها (اشیای پرنده ناشناس) قادر هستند دیوار صوتی را شکسته و مانور‌هایی را به انجام برسانند که با فناوری‌های شناخته شده ناممکن است.

«جان راتکلیف» که سمت مدیر اطلاعات ملی آمریکا را در دوران ترامپ بر عهده داشت، می‌گوید: بسیاری از رخداد‌ها وجود دارند که توضیح آسانی ندارند.

مقام اطلاعاتی دوره ترامپ: آمریکا مدرکی محرمانه از توانایی خارق العاده یوفو‌ها دارد+ تصاویر

راتکلیف به شبکه فاکس نیوز گفت: صحنه‌ها و تصاویر بسیار بیشتر از آنچه اعلام شده است (از یوفوها) وجود دارد و برخی از آن‌ها از طبقه بندی خارج شده اند.

جان راتکلیف در این خصوص گفت: زمانی که ما درباره مشاهدات صحبت می‌کنیم، ما در خصوص اشیایی حرف می‌زنیم که بوسیله خلبانان نیروی دریایی و یا نیروی هوایی دیده شده اند و یا تصاویر آن‌ها با ماهواره‌هایی گرفته شده که این ماهواره‌ها در فعالیت‌هایی شرکت داشته اند که توضیح ان دشوار است.

مقام اطلاعاتی دوره ترامپ: آمریکا مدرکی محرمانه از توانایی خارق العاده یوفو‌ها دارد+ تصاویر

جان راتکلیف در خصوص ویژگی‌های اشیای پرنده ناشناس (یوفو) می‌گوید: حرکاتی که تکرار آن‌ها دشوار است و ما (انسانها) فناوری آن را نداریم و یا حرکت با سرعت مافوق صوت، بدون آنکه صدای شکستن دیوار صوتی ایجاد شود.

این مقام اطلاعاتی دولت ترامپ به «ماریو بارتیرومو» مجری شبکه فاکس نیوز گفت که صحنه‌های مشاهده «پدیده‌های هوایی ناشناخته» در تمامی جهان مشاهده شده است. او گفت: زمانی که ما در خصوص یک مشاهده صحبت می‌کنیم، چیزی که من می‌خواهم به شما بگویم این است که این، تنها یک خلبان، یا تنها یک ماهواره و یا برخی داده‌های اطلاعاتی نیست. معمولا ما چندین سنسور داریم که این موارد را جمع آوری می‌کنند و برخی از این موارد، پدیده‌های ناشناس هستند. در واقع تعداد رخ داده، بسیار بیشتری از آنچه در دید عموم (در خصوص یوفوها) قرار گرفته، وجود دارد.

مقام اطلاعاتی دوره ترامپ: آمریکا مدرکی محرمانه از توانایی خارق العاده یوفو‌ها دارد+ تصاویر

مدیر اطلاعات ملی دولت سابق آمریکا در ادامه تصریح کرد: دولت در ماه دسامبر ضرب الاجلی ۱۸۰ روزه برای افشای آنچه (در این خصوص) می‌داند، دریافت کرد. این بدین معناست که این گزارش می‌بایستی تا قبل از اول ژوئن آماده شود.

او همچنین گفت امیدوار بود یافته‌های آن‌ها تا پیش از آنکه وی مقام خود را در ۲۰ ژانویه (روز تحلیف) ترک کند، منتشر شود. او گفت: ما نتوانستیم آن را به سرعت آن‌ها را از قالب طبقه بندی خارج کنیم.

این گزارش، بخشی از لایحه ۲.۳ تریلیون دلاری کرونایی بود که ترامپ آن را در ماه دسامبر به امضا رساند.

مقام اطلاعاتی دوره ترامپ: آمریکا مدرکی محرمانه از توانایی خارق العاده یوفو‌ها دارد+ تصاویر

گفتنی است در ویدئو‌هایی که قریب به یک سال و نیم پیش، نیروی دریایی ارتش آمریکا بر اساس «قانون آزادی اطلاعات» اصالت آن را تأیید کرد، یوفو‌هایی به نمایش در آمده بودند که با سرعت باورنکردنی حرکت می‌کردند و مانور‌های هوایی به ظاهر غیر ممکن را به انجام می‌رساندند. یکی از این ویدئو‌ها، در سال ۲۰۰۴ تصویر برداری شده و دو ویدئوی دیگر، در ژانویه ۲۰۱۵ گرفته شده بود.

مقام اطلاعاتی دوره ترامپ: آمریکا مدرکی محرمانه از توانایی خارق العاده یوفو‌ها دارد+ تصاویر

همچنین پرونده‌ای با ۳ هزار صفحه در خصوص «پدیده‌های هوایی ناشناخته» (UAPs) – لفظی که معمولا از سوی مقامات رسمی دولت آمریکا برای نامیدن یوفو و یا بشقاب پرنده‌ها بکاز می‌رود- در پایگاه «Black Vault» منتشر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سعید
۱۰:۲۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
این فناوری پیشرفته که یه دستاورد جدید و خارق العلاده ایه با کمال تعجب ایران به این فناوری دست پیدا کرده و به زودی تماد کشورهای دنیا انگشت به دهن میمونن که کشوری مثل ایران چطوری به این علم دست پیدا کرده!!
Germany
کاربر
۰۵:۳۰ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
اگر میخواهید دید واقعی تری از موجودات فضایی و یوفو ها داشته باشید ، دنیای اطراف را با حداقل ۱۱ بعد در نظر بگیرید . نه سه بعد و حتی نه آن چهار بعدی که قبلا گفته می شد .
حالا دیگر مسئله خود به خود حل خواهد شد . در جهانی با این وسعت کرانه و آمیختگی همزمان ، همه چیز ممکن است
حتی غیب شدن یا همان جابجایی سریع مافوق تصور .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
من سالها ر این موضوع تحقیق کردم%
ما 2 موضوع دایم:اول وجود موجودات فضایی و دوم یوفوها
در مورد موضوع اول بحث زیاده
اما در باره یوفوها نکته قابل ذکر فناوری خیلی پیشرفته ایه که بصورت تکنولوژی پرواز درحال استفاده است و گاها وسیله ترس و ارعاب. اما از لحاظ علمی قابل اجرا و در دست نوع بشر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
فناوری آلمان نازی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
من خیلی دوست دارم یوفو یا بشقاب پرنده هارو اما واقعا گیج شدم این راست هست یعنی موجودات دیگه ای اونارو ساختن و یا فقط تخیل هست و ساختگی هست همه ویدیوها و چیزهای دیگه اگه واقعا برای موجودات دیگه باشه که خیلی جذابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
سلام ایا اینهمه کهکشان خدا خلق کرده فاقد موجود زنده هست وفقط زمین ما موجود زنده دارد .
Iran (Islamic Republic of)
369
۱۶:۱۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
یه اتفاقاتی داره میوفته مشخص یه برنامه ای در کار هست یه برنامه جهانی منظورم نظم نوین جهانی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
یوفوها یا اشیاء ناشناس درآسمان اشیایی هستند مصنوعی وساخت مشترک کشورهای قدرتمند صنعتی در رده ی هوا وفضا که ضد رادار وضد جاذبه زمین است و با برنامه ازپیش تعریف شده پرواز می کنند و ازتکنولوژی بسیار پیشرفته وسری بهره می برند همچنین یوفوها ازتمام لحاظ از نظر امنیتی وحفظ اسرار محافظت می شوندبه گونه ای که هیچ فرد نظامی یا دولتی ویا عادی ازاطلاعات آنها خبر ندارند وفوق سری هستند وهرکس کوچکترین اطلاعی ازآنها پیداکند آن فرد اگر شناسایی شود تحت عملیاتی سرّی مفقود ومعدوم می شود برای همین دراین حوزه سوالات بی پاسخ بسیار زیادی وجود دارد که کسی حق پاسخ دادن را ندارد.این ابزار یک هیولای تکنولوژی است اما اینکه چرا این یوفوها درمرزها یا در درون ابرها بصورت اشیایی رنگهای مختلف نمایان می شود این همان نقطه فریب دادن انسانهاست یوفوها با موشک یا هواپیما یا هر چیز دیگری قابل هدف قرارگرفتن نیستند چون قابلیت سرعت وفرار ازخطر ومانورهای وسیع دارند آنها انقدر توانمند هستند که همه بشریت را به سخره گرفته اند وتمام معادلات جهان وطبیعت را بهم زده اند زیرا پشت آن سازندگانی هستند که هرکدامشان درهر هزار سال یک نفر مثل آنها در کره زمین متولد می شود یوفوها دربرابر همه چیز مقاومند وسازندگان اشیای فضایی مانند بالگرد فضایی وماشین فضایی وغیره مشاوران طراحان یوفوها هستند، یوفوها مانند یک پرنده زنده حرکت می کنند نیاز به فرودگاه ندارند هرجا اراده کنند می نشینند وبرمی خیزند از دوربین وآتش وجاذبه و نورخورشید وغیره درامان هستند موشکهای شلیک شده را دور می زنند وبا سرعت خیرکننده می توانند تا برد موشک فرارکنند وسالم بمانند آنها نیازمند کنترل کننده دستی نیستند وقابلیت سیگنال گیری ندارند وکسی نمی تواند آنها رابا اختلال الکترونیکی ازکاربیندازد چون اتاقک آنها ضد سیگنالیست. روسیه ، آلمان، آمریکا، چین چهارقدرت فناوری یوفوها وبشقاب پرنده ها وقمرهای مصنوعی واکتشافات فضایی هستند وژاپن هم درتلاش است به این مهم دست یابد یوفوها فقط توسط سیکنالهای اختصاصی کشور سازنده ازطریق دوربین های ماهواره همان کشور قابل رصد وهدایتند واینکه اکثریت یوفوها درشب درآسمانها جولان می دهند بدین خاطراست که کارآنها بیشتر جنبه جاسوسی دارد واینکه یوفوها در ابرها مشخص می شوند وگاهی درهوای صاف هم خاموش وروشن می شوند این به خاطر آن است که روشن شدن چراغهای آنها جنبه کنترل کردن وایجاد گرما برای تبخیر رطوبت احتمالی وارد شده به دستگاه است یعنی نوعی احتیاط است که سنسورهای رطوبت سنج باعث روشن شدن چراغها می شوند که این چراغها بخاطر تنوعات زیاد هم جنبه فریبندگی دارند وهم برحسب پارامترهای جوی هرکدام رنگ مختص به خود را می گیرند به هرجهت یوفوها ازتکنولوژی فوق العاده وتقریباً فوق سرّی وفوق بشریت عامیانه برخوردارند ودستیابی به راز آنها نیازمند ۱۵۰ سال تلاش بدون توقف علمی وتکنولوژی است وبه یک شب این تکنولوژی بیشترفته حاصل نشده است البته گاهی برای فریب دشمن پهبادها به جای یوفوها درآسمان پرواز می کنند تا میزان خطر وتهدیدات ارزیابی شود واین پهبادها نیز بخاطرآنکه فقط برای سنجش امنیت هدف ومقصد استفاده می شوند تکنولوژی معمولی دارند و با ساقط کردن آنها فرد فکرمی کند با یک دانشجو یا کفترباز طرف است واز اصل تجسس هوایی دشمن غافل می شود.ازطرفی یوفوها یک ابزار ترساندن نامرئی مردم ازقدرت واقتدارند و وقتی این مساله تایید شود قطعاً باید مطمئن شد که پشت پرده یوفوها قدرتهای استعماری وبطور مسلم آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
از یوفوهای ایرانی و یوزهای ایرانی بترسید
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
باز معلوم نیست که چه نقشه شیطانی در سر دارند ، چرا فقط آمریکا این اشیای ناشناخته را می بینند ؟ و این پرنده ها در آمریکا مشاهده می شوند؟ تردید نباید کرد همانگونه که آمریکا جنایات و اعمال تروریستی خود را بوسیله یک گروه بی مسولیتی مثل جریان وهابی داعش انجام می دهد سایر جنایات خود را در پوشش چیز های مجهولی مثل بشقاب پرنده ها دنبال می کند به همه ادعاها و عملکرد آمریکا باید با بی اعتمادی تمام نگریست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
جواب اعمال شیطانی رو باید داد.

آقا یه روز یوفو نشین ها متوجه شدند یه عده نخاله در زمین مشغول آلوده کردن گستره ی فضا هستند به طوریکه زندگی یوفو نشین ها دچار اختلال شد، لذا در صدد یافتن منشا آلودگی شروع به تحقیقات گسترده در فضا کردند . نتیجه تحقیقات یوفو نشین ها رو به منظومه ای در کهکشانی در رساند و در نهایت منشا آلودگیها مناطقی در کره ای متفاوت با موجودات زنده ی هوشمند بود. یوفونشین ها پس از بررسی های لازم فهمیدند این مناطق توسط کره نشین ها آمریکا و اسرائیل نامیده می شوند. لذا تصمیم گرفتند با این جماعت ارتباط برقرار کنند و هشدار دهند اگر دست از این کارهای مخرب برندارند منتظر عواقب کارشون و پاسخ یوفو نشین ها باشند.
یوفو1-یوفونشین 1400
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
چرا وقتی سر رشته ای ندارید الکی دهان رو باز میکنید؟
اگه تو آمریکا بیشتر دیده میشه دلیلش اینه که فعالیت های مربوط به فضا بیشتره و آمریکا خیلی بیشتر نسبت به بقیه کشور ها پیغام به سمت فضا می‌فرسته تا ارتباط برقرار کنه
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
آقای آی کیو تو سررشته داری ؟ روسیه کم پیام می فرسته چین در فضا حضور نداره ؟ ما برای سو ظن به آمریکا هزار و یک دلیل داریم اما تو از خودت یک چیزی می بافی که خود آمریکا ادعای آن را ندارند !!! خود باختگی تاکجا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
در آمریکا هر ساله تعداد زیادی آدم ناپدید میشند. سال ۲۰۲۰ بیش از ۵۴۰ هزار نفر ناپدید شدند و بسیاری از این افراد دیگه هرگز پیدا نمیشند. افراد ناپدید شده زیادی اسیر باندهای قاچاق اعضای انسان و بردگی جنسی میشند و بسیاری در مراسمات شیطان پرستی قربانی میشند. این باندها بر حکومت آمریکا نفوذ و کنترل دارند و به همین دلیل تاکنون به حسابشون بطور قاطع و برای همیشه رسیدگی نشده. یکی از ادعاهای مسخره رسانه‌های آمریکا اینه که مردم توسط فضاییها ربوده شده و حتی تحت آزمایش و کالبدشکافای قرار میگیرند. حالا یا در قالب فیلم تخیلی هالیوودی اینو القا می‌کنند یا با اون به اصطلاح مستندهای شبکه‌هایی مثل هیستوری چنل. در واقع رسانه‌ها رو همون باندهای مخوف قاچاق انسان کنترل می‌کنند. داستانها و افسانه‌های یو.اف.او و آدم فضایی هم ساخته و پرداخته این رسانه‌های شیطانیه
Iran (Islamic Republic of)
98
۱۶:۲۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
۱۴:۴۹ کی گفته یوفو ها بیشتر تو آمریکا دیده شدن؟ تو تمام جهان حتی مردم عادی حتی تو ایران! چه روستایی و چه شهری دیدن.مگه فقط آمریکا ۱۴۳ بار یوفو دیده؟ تو ایران نزدیک به کرمان،تهران،شمال و... هم یوفو دیده شده.اگه بری تو اینترنت سرچ کنی دیده شدن یوفو در آسمان ایران برات میاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
فقط معلوم نیست چرا اکثر این اتفاقا تو آمریکا میوفته و سر و صدا بپا میکنه
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
آب میگرده گودال پیدامیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
به نظر من هم این یوفوها فقط جهت افکار فریبی است تا ذهن مردم را به چیز دیگری معطوف کنند .
اگر هم وجود داشته باشه امید وارم دست انسان نباشد .
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
اونی که بلده دیوار صوتی رو بی صوت بشکنه میتونه همچین بیاد که ماهواره ها ثبتش نکن نیروی ارتشی و غیر ارتشی هم مدرکی ازش نداشته باشن که بعد بیافتن به دست و پا که آقا مدارک شناسایی ما رو منتشر نکنید حالا هم که میگن ضرب العجل دادن برای انتشار!!!!خخخخخخخ
حالا بی خیال این حرفا میگگم از این یوفو دوستانشون راجع به پرورش گیاه در مریخ می پرسیدن تا مجبور نشن براش همچین جایزه ای بذارن.نه که دیوار صوتی میشکنن و اینهمه هم از بشر زمینی بنا به گفته ی یابندگان یوفو جلوترن ...اونقدی جلوتر هستن که اومدن پیدا کردن دیگه فقط هم با آمریکائیا و اسرائیلیا حرف میزنن!!!
نه که آمریکائیا خیلی به قرارداد پایبندن با اونا هم قرار داد میبندن!!!!برجام نامه.... یوفونامه...خخخخ
فکر کنم ترامپ از یوفونامه هم زده بیرون باید با فضائیا نشست بذارن تا کار مشترک مریخشون خراب نشه!!!!خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
سلام دوستان
بشقاب پرنده ها یا ساخته شده توسط بشر است یا موجودات فضایی.
اما چیزی که اختراع شده باشد نیست . بلکه تکنولوژی آن کشف شده است
اما سوال اساسی این است که چگونه کشف شده است؟
جواب:
اگر شما قادر باشید دورترین کهکشان در جهان را نگاه کنید مثلا با یک تلسکوب .
متوجه می شوید آن کهکشان بیش از 13 ملیارد سال نوری از ما فاصله دارد این یعنی حداقل
این جهان بیس از 13 ملیارد سال عمر دارد.
این یعنی شما اگر با سرعت حدود 300 هزار کیلومتر در ثانیه حرکت کنید 13 ملیارد سال طول می کشد
تا بعد از گذشتن از کنار حداقل از 200 ملیارد کهکشان که در داخل هریک از آنها حداقل 200 ملیارد ستاره وجود دارد به آنجا برسید .
اما سوال اصلی چه هست؟
این هست که این نور که از آن کهکشان با چنین سرعتی آمده موتورش چیست ؟
سوخت اش چی است؟
چرا یاتاقان نزده و خراب نشده و روغن کم نکرده.......؟
و چگونه می توان از تکنولوژی نوری جهت جابجائی در بین کهکشانها استفاده کرد؟
در این مورد می شود یک کتاب قطور نوشت که غرب زدگان را گیج کند.
دانش اگر در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس بدان دست خواهند یافت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
با هر بهانه و ترفندی میخواهند به مردم جهان القا کنند که کل دانش کشور های جهان در برابر آمریکا صفر است و آمریکا باید تا آخر قیامت ابر قدرت و پلیس جهان بما ند ولی هیچ ابرقدرت و امپراتوری وزورگوی در طول تاریخ نمانده و نخواهد ماند و آمریکا هم استثنا نیست ودر دوره افول است ورو به زورگویی آورده اند که شاید در جایگاه خودشان بمانند واینکارشان جنگ با علم وپیشرفت بشر است چون با سنگ اندازی وتحریم میخواهند مانع پیشرفت بقیه کشورها از جمله چین بشوند چون پیشرفت هر کشوری کمک است به جامعه بشری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
یوفو کجا بود! دارن مردم را سرگرم می کنن، جالبه که همه یا بیشتر مشاهدات یوفو تو امریکاست، ظاهراً فضایی ها با چنین ادوات پیشرفته ای نمی دونن کره زمین بخش های دیگه ای غیر از آمریکا هم داره.
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۲:۱۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
اگر موجودات کرات دیگر بودند توی این 100 سال اخیر ی ارتباط مستند و رسمی با انسان برقرار میکردند .
بدون شک نوع درخشان این UFO ها همون فرشته های خداوند هستند که گهگداری ظاهر میشوند همونطور که در تمام کتاب های آسمانی فقط از 2 موجود دارای شعور نام برده شده نه موجود سوم که در کره دیگر زندگی میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
این یوفوها فقط تو آمریکا هستند ؟
درگیری هم داشتند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
فکر نمی‌کنم چون آلمان نازی زمان جنگ جهانی دوم بشقاب پرنده های ضد جاذبه که انرژی محدودی داشتند رو ساخت
(سرعت این یوفو ها 2400 KM/H) یعنی در 1 ساعت 2 هزار کیلومتر میتونستن جابجا بشن
بعد از فرو پاشی آلمان نازی، آمریکا تمام این تجهیزات و یوفو های ساخته شده دست بشر رو به آمریکا منتقل کرد
مدارک و تصاویر منتشر شده توی اینترنت پخش شده میتونید ببینید
بنده بدون مدرک حرفی نمیزنم
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۴:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
اگر از نزدیک دیده بودید این آمار سرعت هیچ هست ،چون دیدم که میگم ،
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
عالیه کو مدرکت?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
تو کل رسانه ها مشخصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
چند تا سوال: اگه آلمان همچین تکنولوژی داشت چرا در جنگ شکست خورد؟ چرا بجای این پروژه وقت و هزینه زیادی صرف پروژه هواپیمای راداگریز هورتون کرد؟ نمی‌تونست بجای کار روی موشکهای وی یک و وی دو بیشتر وقت و هزینه رو بزاره روی چنین تکنولوژی شگفت آوری؟ ادعای تولید جاذبه مصنوعی با پلاسمای چرخان از اون ادعاهای مسخره است که هیچوقت عملی بودنش ثابت نشده. اگه چنین چیزی واقعیت داشت تقریبا تمام کشورهای دنیا بعد از ۷۵ سال از این وسیله پرنده استفاده میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
شکست خورد چون همزمان مشغول جنگ با چندین ابر قدرت جهان بود
و واقعا با شجاعت و غیرت 1 کشور تنها با این همه ابر قدرت وارد جنگ شد. همین نشون از پیشرفته بودن آلمان نازی داشته.
همین که جرعت کرد و چندین سال با این همه ابر قدرت وارد جنگ شد. همین خودش همه چیز رو مشخص میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
قابل توجه آمریکاییا که خودشونو اشرف ابنأ بشر میدونن
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
انگلیسه نه آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
تکنولوژی خود آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
نه
متعلق به آلمان بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
اگرم چیزی مشاهده شده به قول دوستمون یا فرشته ان یا اجنه
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
چی
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۱:۰۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
آقایون راست میگن ولی نمیگن این ماشین پرنده دارای سامانه ضد جاذبه هسته ملکولی هست ،خدا نکنه این سامانه دست آمریکایی ها بیفته ،وگرنه کار همه ما ها تمام هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
هم روسیه هم آمریکا این تکنولوژی ضدجاذبه را دارن.هواپیماهای ضد جاذبه هم فیلمش هست که از عرشه ناو بلند میشه
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
ضد جاذبه?
Iran (Islamic Republic of)
مهندس محسن نصیروند
۱۰:۳۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
سلام.اگر واقعا مدارک مستندی دارند انتشار دهند،با پیشرفت تکنولوژی امروزی و عمودپروازها،ساخت چیزی مشابه یوفوها برای بشر اسان گشته است.باتشکر
Netherlands
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
احتمالا همون اجنه هستن که فقط انواع و اقسام مختلفی دارن.هنوز بشر نتونسته حتی یک ویروس یا ملکول زنده بیرون از کره زمین پیدا کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
مولکول زنده ؟؟؟؟!!!!
فرض کن یه دفعه یه مولکول کربن دی اکسید شروع به حرف زدن بکنه ؟؟؟!!!
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
هنوز بشر نتونسته حتی یک ویروس یا ملکول زنده بیرون از کره زمین پیدا کنه?
هنوز بشر نتونسته جایی بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
نه بابا
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۶:۳۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
ببین بشر هیچوقت نتونسته پرواز کنه بعد تو میگی کشف مولکول زنده؟
آخرین اخبار