دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری مالکین سه تالار در کرمانشاه به دلیل بی توجهی به مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به خیز بسیار بلند موج جدید بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت : باتوجه به شرایط کنونی و قرمز شدن کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کرونا، از همه اصنافی که جزو مشاغل غیرضروری هستند، خواسته ایم تا با تمکین به مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت‌های خود را متوقف کنند.

او گفت : براین اساس، تیم‌های نظارتی و بازرسی با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده و با واحد‌های صنفی متخلف که مصوبات ستاد مقابله با کرونا را رعایت نمی‌کنند، برخورد خواهند داشت.

دادستان کرمانشاه از برخورد با سه تالاردار کرمانشاه که نسبت به این مصوبات بی اعتنا بودند خبر داد و افزود: طی روز‌های گذشته سه تالاردار که در شرایط قرمز کرونایی کرمانشاه اقدام به برپایی جشن‌های عروسی با تعداد میهمانان بالا کرده بودند، دستگیر شدند.

او افزود: در مراسم عروسی که در این سه تالار درحال برگزاری بود تعداد بسیار زیادی میهمان دعوت شده بودند که بستری برای انتقال گسترده بیماری کرونا محسوب می‌شد.

کرمی با بیان اینکه این سه تالار تا اطلاع ثانوی پلمب خواهند بود، ادامه داد: مالکین این تالار‌ها به اتهام اقدام تهدیدآمیز علیه بهداشت عمومی و رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا دستگیر شده‌اند.

او گفت: باتوجه به اینکه استان در حال حاضر گرفتار موج چهارم بیماری کرونا شده، هیچگونه اغماض و کوتاهی در برخورد با افرادی که به مصوبات ستاد مقابله با کرونا بی توجهی می‌کنند، نخواهیم داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.