اقدام عجیب مشتری بانک در رعایت نکردن فاصله اجتماعی به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از شیوع کرونا بیش از یک سال می‌گذرد. پس از شیوع کرونا در جهان بسیاری از کشور‌ها با ایجاد محدودیت تلاش کردند تا از همه گیری گسترده کرونا جلوگیری کنند. یکی از این محدودیت‌ها فاصله گذاری اجتماعی در کنار رعایت نکات بهداشتی از جمله ماسک زدن در هنگام حضور در اماکن عمومی و ادارات بود. با این حال بودند برخی از شهروندانی که این هشدار‌ها و محدودیت‌ها را شوخی تلقی کرده و به نوعی با جان خود و دیگران بازی کردند.

به تازگی تصویری از یکی از همین افراد سهل انگار در فضای مجازی منتشر شده که به تصویری داغ تبدیل شده است. «آناد ماهیندرا»، یکی از فعلان محلی توئیتر در هند این تصویر را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. این تصویر یکی از مشتریان بانک را که به شکلی عجیب سر خود را از سوراخ کانتر بانک عبور داده است نشان می‌دهد. در این تصویر این مرد در حالی که به همین شکل مشغول صحبت با یکی از کارمندان بانک است دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید


آقای ناندا در شرح این عکس نوشت: «واضح است که ما با فاصله گذاری اجتماعی عادت نداریم. اما وقت آن است که دست به کار شویم، سرهایمان را عقب بکشیم و ماسک بزنیم.»

این توئیت از زمان انتشار تاکنون بیش از ۷ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی با اشاره به این عکس نوشت: «هنوز مردم متعجب هستند که چرا فاصله گذاری اجتماعی در هند هنوز جواب نداده است!»

اقدام عجیب مشتری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.