مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: از امروز همکاران اداری به میزان پنجاه درصد در ادارات به تشخیص مسئولان ذیربط حضور دارند و دیگر همکاران دورکاری می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، دکتر حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: یک‌سوم کادر اجرایی مدارس و پنجاه درصد نیرو‌های اداری از امروز بیست و یکم فروردین ماه در محل کار حضور دارند و آموزش غیرحضوری در "شبکه شاد"همچنان تداوم دارد.

دکتر اصغری با تاکید بر اینکه عوامل اجرایی مدارس روزانه به‌میزان یک‌ سوم در مدرسه حضور دارند، افزود: عوامل مدارس نظارت دقیق بر آموزش ها، تهیه بسته‌های آموزشی و رصد آموزش در کلاس‌های درس را انجام می‌دهند و دو‌سوم عوامل اجرایی دور کار هستند.

او در خصوص عوامل اجرایی که در دورکاری حضور دارند، گفت: می‌بایست بر طبق برنامه هفتگی در مدرسه و محل کار خویش نسبت به حمایت، نظارت، پیگیری و پشتیبانی نکات آموزشی  و تربیتی به صورت غیرحضوری مبادرت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه گفت: خدمات آموزشی و تربیتی به صورت غیر حضوری و طبق برنامه هفتگی در شبکه شاد و آموزش تلویزیونی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار