کارشناس فوتبال ایتالیا گفت: تیم رئال مادرید در دیدار امشب مقابل بارسلونا از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   فابیو کوردلا، یک کارشناس فوتبال در ایتالیا است که سابقه مدیریت در چند باشگاه ایتالیایی و همچنین باشگاه واسکودوگاما برزیل را بر عهده داشته است.

او در رابطه با مسائل مختلف صحبت هایی را با در گفت‌وگو با خبرنگار ما مطرح کرده است که در ادامه آن را می خوانید.

کدام تیم بیشترین شانس را برای پیروزی در دیدار امشب رئال مادرید و بارسلونا دارد؟

رئال مادرید الان شرایط بهتری نسبت به حریف خود دارد. خودم طرفدار رئال مادرید هستم و فکر می‌کنم رئال برنده این بازی مهم و خواهد شد.

در مورد وضعیت باشگاه واسکو داگاما صحبت کنید.

لوئیس روبرتو لون سیانو در انتخابات دموکراتیک ریاست باشگاه برنده شد، اما سایر نامزد‌ها در اقدامی عجیب تلاش کردند انتخابات را باطل کنند تا کسی دیگر رئیس شود. قرار شده روز ۶ آوریل دادگاه در این باره رای نهایی خود را صادر کند. البته باید بگویم من در ۲ سال آینده در باشگاه واسکودوگاما کار نمی‌کنم و تصمیم دارم با تیم بزرگی قراردادی را امضا کنم که در شرایط فعلی نمی‌توانم اسم آن را بر زبان بیاورم.

شرایط تیم‌های دیگر را در لیگ برزیل چگونه می‌بینید؟

تیم‌های دیگر شرایط خیلی خوبی دارند، هر چند که متاسفم واسکودوگاما در لیگ دسته دوم بازی می‌کند که این اتفاق خوبی برای ما و طرفداران این تیم نیست. بر عکس این تیم، باشگاه های دیگری، چون فلامینگو، فلومیننزه، گرمیو و سائوپائولو شرایط خیلی خوبی دارند.

نتایج یوونتوس، اینترمیلان و آث میلان در فصل اخیر سری آ را چگونه دیده اید؟

فصل عجیبی است، ولی فکر می‌کنم یوونتوس هنوز بیشترین قدرت را دارد، میلان هم تیم جوان خیلی خوبی دارد، اما اینتر را خیلی دوست ندارم، اگر چه این باشگاه بازیکنان خیلی خیلی خوبی دارد اما به نظرم یوونتوس تیم بهتر و سازمان یافته‌تری نسبت به سایر تیم ها است.

به نظر شما کدام تیم بیشترین شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد؟

پیش‌بینی من این است که پاری سن ژرمن با توجه به فصل درخشان خود شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نسبت به سایر تیم‌ها دارد.

به نظر شما برای تابستان آیا می‌توانیم اریک هالند و امباپه را در بارسلونا و رئال مادرید ببینیم؟ آیا رونالدو در یوونتوس می‌ماند یا خیر؟

به نظرم هالند در تابستان به یوونتوس نقل مکان خواهد کرد. در مورد رونالدو هم فعلا چیزی نمی‌توان گفت. امباپه هم زمانی که در موناکو بود مهاجم خیلی خوبی بود اگر چه اکنون هم شَم بالایی در گلزنی دارد و در هر بازی شاهد درخشش او هستیم.

آیا بازیکنان ایرانی را می‌شناسید؟

بله، بازیکنان ایرانی بازیکنان خوبی هستند و برخی از آن ها توانایی فنی بالایی دارند. فکر می‌کنم ایران می‌تواند استعدادهای خوبی تربیت کند؛ چون مردم فوتبال را در آن جا دوست دارند و اگر ایران همین طور قوی و پرشور باشد، می‌تواند مردم زیادی در دنیا را سورپرایز کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار