فرماندار پاسارگاد گفت: داماد و برگزارکنندگان یک مجلس عروسی در این شهرستان به ۵۴۰ ساعت خدمات عمومی در بیمارستان امام جعفر صادق پاسارگاد محکوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صادق فلاحی فرماندار پاسارگاد بیان کرد: براساس آخرین رنگ‌بندی شهرستان پاسارگاد در وضعیت نارنجی قرار گرفته و در مصوبات ستاد ملی،استانی و شهرستانی کرونا، محدودیت هایی متناسب با این وضعیت، اعمال شده که برخورد قاطع و قانونی با برگزارکنندگان مراسم دورهمی و به ویژه مجالس عروسی از جمله آن ها است.

او تصریح کرد: در پی نظارتی که از سوی کارشناسان و ناظران شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاسارگاد  انجام شد برگزاری یک مجلس عروسی در  پاسارگاد با وجود تذکر قبلی و اخذ تعهد، گزارش شد.

فلاحی ادامه داد: برابر قانون و به استناد مصوبه ستاد کرونا شبکه بهداشت پاسارگاد نسبت به این موضوع طرح دعوی و به دادگستری شکایت کرد.

فرماندار پاسارگاد افزود: بنا بر اعلام دستگاه قضایی، متهمان و برگزار کنندگان این مجلس عروسی به ۵۴۰ ساعت کار خدمات عمومی در بیمارستان امام جعفر صادق شهرستان پاسارگاد و تجهیز دستگاه اکسیژن ساز این مرکز درمانی محکوم شدند.

او اضافه کرد: احکام در سطح جامعه بازدارنده است و در پی آن نفع عمومی نیز حاصل می شود و جدای از آن متخلفان و افراد بی‌توجه به مقابله با کرونا، حساسیت و اهمیت این موضوع را درک خواهند کرد.

فلاحی اظهار کرد: صدور این رای، بازتاب مثبت و امیدبخشی در سطح شهرستان نسبت به جلوگیری از برگزاری هرنوع مراسم در زمانه شیوع کرونا داشته که جای تقدیر از دستگاه قضایی را دارد.

شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار