دور دور‌های شبانه‌ای که با اعمال قانون رو به رو شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: ۵۹۴هزار راننده در اجرای طرح تشدید منع تردد شبانه دراین استان اعمال قانون شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به تصویب کمیته ملی کرونا ، طرح منع تردد از ساعت ۲۲ الی سه بامداد در مناطق مختلف البرز، اجرایی شده و رانندگان متخلف اعمال قانون شدند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: اکنون بیش از ۸۰ درصد مردم اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت می کنند.

سرهنگ شرق گفت : رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

او افزود: صاحبان اصناف نیز ساعات فعالیت خود را طوری برنامه ریزی کنند که به شروع محدودیت تلاقی نشود که ایجاد ترافیک سنگین و جریمه شوند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز  با اشاره به  خروج خودروهای غیر بومی از استان البرز تاکید کرد و گفت: با توجه به تغییر رنگ کرونایی این استان به قرمز طی یک هفته گذشته تاکنون حدود چهارهزار و ۵۰۰ راننده متخلف جریمه یک میلیون تومانی شدند.

سرهنگ شرق افزود: رانندگان خودروهای پلاک غیر بومی هر چه سریعتر از استان البرز خارج شوند چرا که مشمول  یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابکیان
۱۲:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
خداقوت به اعمال کنندگان
Iran (Islamic Republic of)
صدیقی
۱۲:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
والا خیلیا هم هستن هنوز پرو پرو شبانه دور دور میکنند