مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از آغاز توزیع ۷۵ هزار بسته معیشتی در استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامران هزارخانی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : امروز توزیع شش هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان آغاز شد که سه هزار بسته آن در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه تا آخر ماه مبارک رمضان در مناسبت‌های مختلف این ماه همچون سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و شب‌های قدر توزیع بسته‌های معیشتی را در سطح استان ادامه خواهیم داد، گفت : تا پایان ماه مبارک رمضان ۷۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه این بسته‌های معیشتی را شامل اقلامی مثل برنج، ماکارونی، حبوبات، روغن و رب گوجه فرنگی عنوان کرد و افزود: هر کدام از این بسته‌ها حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزش دارند.

هزارخانی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی از طریق پایگاه‌های مقاومت، مساجد، گروه‌های جهادی و ... بین نیازمندان توزیع خواهند شد.

هزارخانی افزود: این بسته‌های معیشتی توسط مجموعه‌های سپاه، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد و ... تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا قرار خواهد گرفت تا شاید بخش کوچکی از مشکلات خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا را در ماه مبارک رمضان برطرف کند.

هزارخانی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در استان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده، گفت: این تعداد تا پایان ماه مبارک رمضان به ۳۷۵ هزار بسته معیشتی به ارزش حدود ۱۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.