علیرضا شیخی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: تلفن گویای ۱۵۹۴ یک خط خدماتی کشوری است که در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین توسعه زیرساخت خدمات غیرحضوری، به طور کامل در استان راهاندازی شده و به صورت یک پارچه قابل بهرهبرداری است.
او درباره قابلیتهای این سیستم، اظهار کرد: دریافت کارکرد کنتور مشترکان کل آذربایجانغربی با امکان مقایسه و کنترل ارقام با سوابق سیستم اصلی مشترکان و نیز اعلام اطلاعات آخرین صورتحساب صادره به صورت لحظهای از سیستم اصلی مشترکان دو کارکرد مهم این سیستم به شمار میرکند.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجانغربی، همچنین از صندوق صوتی انتقادات و پیسنهادات روابط عمومی با امکان استماع پیام و مدیریت سوابق، امکان اعلام، ویرایش و حذف شماره همراه مشترکان استان جهت ارسال پیامک قبوض، راهنمایی مشترکان در بخشهای مختلف شرکت و امکان مشاهده سوابق کامل تماسهای یک مشترک را از دیگر ویژگیهای تلفن گویای ۱۵۹۴ ذکر کرد.
انتهای پیام/گ