سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: بازی را خوب شروع نکردیم و یکی، ۲ نفر از بازیکنان ما در باد بازی با استقلال خواب بودند و نکاتی که گفته بودیم را انجام ندادند. گلی خوردیم که شک و شبهه‌های زیادی داشت.

تارتار در ادامه گفت: ما امروز بد بودیم، اما اگر اشتباهاتی که فکر می‌کنیم صورت گرفته، انجام شده باشد داوری روی نتیجه مسابقه تاثیر مستقیم گذاشته است. همان گونه که داور به من و همکارم کارت زرد نشان داد و ما را از دیدار بعدی محروم کرد، انتظار داریم در صورت اشتباه داوری، کمیته داوران هم برخورد‌های لازم را انجام بدهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: شب و روزمان را برای موفقیت تیم گذاشته‌ایم. پیکان استعداد‌های جوان زیادی دارد و تمام این بازیکنان دوست دارند یک روز بازیکن بزرگی شوند، اما نتایج تاثیرگذار است. اکنون هم اتفاق خاصی نیفتاده و به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم. گل گهر تیمی است که سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده و تفاوت زیادی بین هزینه‌های ۲ تیم وجود دارد.

او گفت: بازی دور رفت را ما در سیرجان بردیم. در آن مسابقه داور اشتباه نکرد، اما در بازی برگشت با اشتباهات داوری شکست خوردیم. واقعا باید این مسائل بررسی شود. اگر این اشتباهات صورت گرفته باشد، انتظار برخورد داریم. همان گونه که همیشه اعلام‌کرده‌ایم دستمزد داوران کم است و اکنون هم این حرف را تکرار می‌کنم.

تارتار در ادامه خاطرنشان کرد: از شهاب الدین عزیزی خادم تشکر می‌کنم که گفته دوست دارد و می‌خواهد دستمزد داوران را افزایش بدهد، اما انتظار داریم با داوری که با اشتباهش باعث شده سرنوشت و زحمات یک مجموعه خراب شود، برخورد شدید و قاطعی شود. اگر هم عدالت اجرا شده باشد و مشخص شود ما اشتباه کرده‌ایم از داور تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: برای چندمین بار است که از داوری متضرر می‌شویم. ۳، ۴ هفته قبل مقابل پدیده، پنالتی سالم ما را برگرداندند. در بازی با استقلال پنالتی‌مان را نگرفتند و در بازی امروز هم اشتباهاتی صورت گرفت که باید بررسی شود. انتظار داریم ما را به عنوان یک تیم خنثی نبینند. در میانه‌های جدول هستیم و با توجه به سرمایه گذاری که کردیم، دنبال کسب سهمیه نیستیم. قاطعانه می‌گویم جزو ۳ تیم ارزان جدول هستیم و هزینه خیلی کمی صرف کرده ایم.


بیشتر بخوانید


او در پایان گفت: باوجود نتایج نسبتا خوبی که گرفتیم، در هفته‌های اخیر از اشتباهات داوری خیلی متضرر شده‌ایم. از داوران می‌خواهم در بازی‌های ما دقت بیشتری کنند، زیرا دیگر تحمل نداریم و سخت است که بار دیگر از اشتباهات داوری ضربه بخوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار