مهم‌ترین حوادث امروز ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

قاچاق مواد مخدر با کوله ناکام ماند

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فرجانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت زنی در یکی از محور‌های خاکی شهرستان "نائین" به ۲ نفر کوله بر که در حال دور زدن ایستگاه ایست و بازرسی را داشتند مشکوک و به افراد مذکور دستور ایست دادند.

او افزود: متهمان بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار کردند که در این لحظه ماموران به تعقیب آن‌ها پرداخته و در یک اقدام به موقع و ضربتی هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ماموران پس از دستگیری افراد کوله بر از داخل کوله آن‌ها ۷۰ کیلو مواد مخدر شامل ۶۰ کیلو حشیش و ۱۰ کیلو تریاک را کشف کردند.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: با توجه به نا امن شدن مسیر‌های و محور‌های اصلی برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ این افراد برای عملی کردن نقشه خود از راه‌های فرعی وخاکی استفاده می‌کنند، اما غافل از اینکه ماموران پلیس بر تمامی مناطق استان اشرافیت کامل دارند و اجازه جولان به این گونه افراد را نخواهند داد.

 

اعتراف به ۲۴ فقره سرقت از پارکینگ آپارتمان‌ها

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت:در پی وقوع چندین مورد سرقت اموال شهروندان از پارکینگ منازل آپارتمانی آن‌ها در شهرستان شاهین شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از تحقیقات گسترده و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه موفق شدند هویت فردی که اقدام به این گونه سرقت‌ها می‌کرد را بدست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اعتراف متهم به ۲۴ فقره سرقت اموال شهروندان از پارکینگ منازل آپارتمانی آن‌ها از تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم نسبت به ورود و خروج افراد غریبه و مشکوک به داخل ساختمان مسکونی خود حساس باشند و اگر ساختمان آن‌ها دارای درب ریموت دار است تا هنگام خارج شدن از پارکینگ تا بسته شدن کامل در توقف کنند چرا که بسیاری از سارقان از این فرصت سؤاستفاده کرده و وارد پارکینگ می‌شوند.

 

کشف ۴ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارق باغ ویلا‌ها

 

سرهنگ" علی سبحانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال شهروندان از باغ ویلا‌های خصوصی آن‌ها موضوع شناسایی سارق یا سارقان با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه توسط کارآگاهان سرانجام هویت اصلی سارق و مخفیگاه وی مورد شناسایی قرار گرفته و ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف مقادیر بسیار زیادی اموال مسروقه شامل لوازم مسی، سیم و کابل برق، چراغ‌های قدیمی، ژنراتور و موتوربرق، شیرآلات، مانیتور رایانه، دستگاه تبدیل باطری به برق شهری و ... را کشف کردند.

سرهنگ سبحانی ارزش اموال مسروقه مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی گفت: از مال باختگانی که از باغ ویلا‌های خصوصی آنان سرقت شده می‌توانند با مراجعه به ساختمان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان نسبت به شناسایی اموال مکشوفه اقدام کنند.

 

بیش از ۲ تُن شکر قاچاق در "نجف آباد

سرهنگ "محمد حسین باباکلانی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۵ فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی ازمحور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، ۲ تُن و ۵۰۰ کیلو شکر که فاقد هرگونه مجوز قانونی بوده و به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند.

قاچاق مواد مخدر با کوله ناکام ماند / اعتراف به ۲۴ فقره سرقت از پارکینگ آپارتمان‌ها



فرمانده انتظامی "نجف آباد" با بیان اینکه ارزش این محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان مربوطه، ۲۵۰ میلیون ریال است، اظهار کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

کشف سوخت قاچاق در "نایین

سرگرد "هادی کیان مهر گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق سوخت حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون تانکر دار حامل سوخت مشکوک و برای بررسی‌های بیشتر آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه راننده فاقد هرگونه مدرک معتبر و قانونی برای حمل بار خود بود افزود: در این عملیات ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.