طرح دوفوریتی «الزام شهرداری تهران به ارائه گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری دوره پنجم» با ۱۷ رای تصویب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا سخنگو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا گفت: شورای شهر پنجم با مدیریت پیوسته یک جریان سیاسی و فکری و سیاست‌ها و جهت گیری‌های تقریباً یکسان، کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این تغییر ناشی از اراده و خواست مردم ایجاد شد، اظهار کرد: رای مردم مبنی بر این بود که این رویکرد‌های جاری باید تغییر پیدا کند و شهر تهران به گونه‌ای دیگر اداره شود.

اعطا ادامه داد: این تغییر و اراده در انتخاب اعضای شورا، برنامه‌ها و شعار‌هایی که داده بودند متبلور شد و به تبع آن، اراده مردم در شورا، شهرداری و رویکرد مدیریت شهری و برنامه و بودجه شهرداری حاکم شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: اعضای شورا در هفتمین جلسه دوره پنجم خود در تاریخ ۲۱ شهریور ۹۶ طرح دوفوریتی را تصویب کردند که بر اساس آن شهرداری تهران به تهیه و ارائه گزارش و سند تحویل و تحول مدیریت شهری حداکثر ظرف ۱۰۰ روز، ملزم شد.

وی با بیان اینکه شهردار وقت گزارش متناظری را تهیه و به شورا ارائه کردند، گفت: سند تحویل و تحول سال ۹۶ می‌گفت ما چه چیزی را تحویل گرفتیم و سند تحویل و تحول سال ۱۴۰۰ می‌گوید ما چه چیزی را تحویل خواهیم داد.

وی ادامه داد: سند تحویل و تحول سال ۱۴۰۰ گزارش روتینی که جنبه تبلیغاتی دارد و روابط عمومی‌ها آن را تعیین می‌کنند نیست بلکه گزارش مستند و دیتا محور در حوزه‌های مختلف اداری است که با صورت‌بندی مقایسه‌ای برای مخاطب قابل فهم باشد.

اعطا گفت: این سند توسط شهردار تهران در صحن شورا ارائه خواهد شد و قابلیت انتشار پیدا خواهد کرد.

اعضای شورای شهر تهران بر این اساس به پیروز حناچی شهردار تهران مهلت دادند که تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ سند را تهیه تنظیم و به شورای شهر ارسال و در صحن علنی شورا قرائت کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار