رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: ۸۰۰ واحد صنفی در شهرستان کهگیلویه به خاطر رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدطاهر طیب‌زادگان رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: از آغاز طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی تاکنون بیش از ۲ هزار مورد بازدید از صنوف و اماکن عمومی در این شهرستان انجام شده است.

محمدطاهر طیب‌زادگان افزود: در این بازدید‌ها ۸۰۰ واحد متخلف کارگاهی، توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به دلیل رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا شناسایی و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

او بیان کرد: با هدف اجرای مصوبات جلسات ستاد مقابله با کرونای شهرستان، گشت مشترک کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت کهگیلویه با همکاری نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، اعمال نظارت بر تعطیلی همه مشاغل گروه‌های ۴،۳،۲ تشدید یافت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: به منظور تامین سلامت مردم در شرایط کرونایی ۵۶ واحد توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و به ۱۴۳ واحد کارگاهی متخلف نیز اخطار داده شد.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.