رحیمی آمادگی صدا و سیمای مرکز خوزستان را برای به تصویر کشیدن مشکلات حوزه‌های مختلف استان اعلام کرد.

مسلم رحیمی مدیر کل سازمان صداوسیمای مرکز خوزستان در حاشیه دیدار با فرمانده سپاه هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: صدا و سیما آمادگی کامل دارد در حوزه کاری و توان خویش و در تعامل با سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های نظام به صورت گسترده و متنوع‌تر اقدام‌های امید آفرین را نشان داده و مشکلات دستگاه‌های مختلف را به تصویر کشیده و به نوعی پیگیری کند.

او با فراخواندن برخی از مدیران این سازمان در این دیدار، دستور‌های لازم جهت بررسی پروژه تقویت کانال‌های دیجیتالی در هندیجان بنا به پیشنهاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان داد و از زیر مجموعه خویش خواست در این زمینه حداکثر همکاری و مساعدت را داشته باشند.

رحیمی در ادامه اظهار داشت: سازمان آمادگی لازم را دارد با همکاری مجموعه خود و نیرو‌های هنرمند بسیجی اقدام به تولید برنامه کند و در مسیر اهداف عالی نظام و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام‌های موثری بردارد.

در ادامه این جلسه سرهنگ روح الله قاسمی خشاب فرمانده سپاه هندیجان به مشکلات شهرستان اشاره و بیان کرد: باید با همفکری و تعامل، راه اندازی اتاق فکر و استفاده از ظرفیت هنرمندان شهرستان کار‌های شاخصی نیز تهیه و منتشر شود.

او با تاکید بر مشکلات صیادان، لنج داران و توجه به معیشت مردم، مدیریت آب شرب و کشاورزی ادامه داد: همه باید کمک کنند تا مشکلات مردم و موانع رفع شوند.

بررسی راه‌های تحقق شعار سال، انعکاس اردو‌های جهادی و طرح شهید سلیمانی، تهیه برنامه‌های مختلف جهت دعوت از سرمایه گذاران، معرفی مشاغل و شناساندن شرکت‌ها و حتی مشاغل خانگی در جهت تشویق و ترغیب مردم به سمت فعالیت‌های اقتصادی و تعامل همه جانبه در اجرای برنامه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های فرهنگی از برنامه‌های این دیدار بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.