مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز گفت: فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مرکز استان خوزستان به صورت گسترده از رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب داده شد.

باقر ابراهیمی گفت: تلویزیون المیادین لبنان، شبکه های الاهواز، العالم، الکوثر، صدا و سیمای مرکز خوزستان، خبرگزاری های داخلی و بین المللی، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی، نشریات و رسانه های الکترونیک و مکتوب با هماهنگی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز این رویداد مهم را بازتاب دادند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و همکاری رسانه های داخلی و بین المللی در پوشش انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان خوستان گفت: رسانه های داخلی و بین المللی، شبانه روزی به صورت زنده و تهیه گزارش فرایند انتخابات را به خوبی انعکاس دادند. که جای قدردانی دارد.

ابراهیمی افزود: گروه خبری تلویزیون المیادین لبنان روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۴،۱۵ تیرماه) با حضور در ستاد انتخابات شهرستان اهواز واقع در فرمانداری مرکز استان خوزستان و همچنین شعب اخذ رای، با معرفی نامزدهای انتخابات، به پوشش گسترده فرایند این انتخابات پرداختند.

وی در پایان نقش رسانه ها در افزایش میزان سطح مشارکت در انتخابات را مهم خواند و ادامه داد: رسانه ها ظرفیت بالا و نقش محوری در انتخابات و دیگر رویدادهای کشور دارند که در این دوره نیز به صورت با کیفیت و گسترده از یک سو به تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات و از سوی دیگر به فرایند برگزاری انتخابات توسط مجریان و دست اندرکاران در مرکز استان خوزستان پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.