محمد علی گندمی گفت: اقدام تروریستی نطنز بی تردید نشان از اختلاف نظر بین آمریکا و اسرائیل در خصوص احیای برجام دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی گندمی رئیس خانه احزاب خراسان رضوی گفت: اقدام تروریستی نطنز بی تردید نشان از اختلاف نظر بین آمریکا و اسرائیل در خصوص احیای برجام دارد و به طور قطع صهیونیست‌ها از احیای برجام در هراس هستند.

او افزود: بایدن معاون اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا بوده است که در زمان او برجام شکل گرفت و در همان زمان نیز اختلاف بر سر برجام بین آمریکا و اسرائیل وجود داشت.

رئیس خانه احزاب خراسان رضوی ادامه داد: هرچند آمریکا در زمان اوباما سعی داشت به هر طریق امنیت اسرائیل را تامین کند اما در زمان او اسرائیل دیگر مانند گذشته از کمک‌های آمریکا بهره‌مند نبود و بایدن نیز همان رویه را دنبال می‌کند و به طور قطع مانند ترامپ نیست که چک سفید امضا به اسرائیل بدهد.


بیشتر بخوانید



گندمی بیان کرد: صهونیست‌ها تلاش می‌کنند تکمیل شدن توانمندی هسته‌ای ایران را به هر شیوه ممکن به تاخیر بیندازند در حالی که ایران بر تعهدات خود در برجام پایبند بود و مدت‌ها بعد از خروج آمریکا از برجام بر تعهدات خود باقی ماند.

او تصریح کرد: اسرائیل به شدت از توانمندی هسته‌ای ایران وحشت دارد، چون این رژیم غاصب در کشور کوچکی استقرار یافته است که وسعت آن به ۲۰ هزار کیلومتر نیز نمی‌رسد و در برابر جنگ بسیار آسیب پذیر است و هرچند تا حدی جهان اسرائیل را به عنوان یک کشور پذیرفته اما مشروعیت آن‌ها پذیرفته نشده است و هیچ یک از کشور‌های دنیا آواره شدن میلیون‌ها فلسطینی از سرزمینشان و اشغالگری اسرائیل را فراموش نمی‌کنند.

رئیس خانه احزاب خراسان رضوی تاکید کرد: دولت آمریکا باید تضمین‌های کافی را برای احیای برجام به ایران بدهد.

بامداد یکشنبه ۲۲ فروردین ماه بخشی از شبکه برق تاسیسات غنی‌سازی شهید مصطفی احمدی روشن در نطنز دچار حادثه شد که علل آن در دست بررسی است، اما رسانه‌های صهیونیستی این اقدام تروریستی را به رژیم خودشان نسبت داده و مدعی شده‌اند خرابکاری در نطنز از طریق حمله سایبری آن‌ها صورت گرفته است.

 

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
آمریکا دنبال توافق اتمی وبازگشت به برجام نیست آمریکا دنبال یار گیری واتلاف جهانی علیه ایران است که در زمان ترامپ وخروج عجولانه ترامپ از دست داد