فوت ۱۱۴ مرد در حوادث ناشی از کار در آذربایجان شرقی

 مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: طی سال ۹۹ بالغ بر ۱۱۴ نفر در اثر حوادث ناشی از کار در استان آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند که همگی آن‌ها مرد بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صفایی فرد مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی با بیان اینکه طی سال ۹۹ بالغ بر ۱۱۴ نفر در اثر حوادث ناشی از کار در استان آذربایجان شرقی جان خودرا از دست دادند که همگی آن‌ها مرد بودند گفت:این آمار نسبت به مدت مشابه یعنی سال ۹۸ که ۹۶ نفر فوت کرده بودند  ۱۹ درصد افزایش یافته است.

او در خصوص علت فوت این افراد، گفت: ۵۶ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۸ نفر بر اثر اصابت جسم سخت، ۱۱ نفر بر اثر برق گرفتگی،۱۱ مورد خفگی یا کمبود اکسیژن، پنج نفر غرق شدگی و سه نفر نیز بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

او گفت: طی سال ۹۹ تعداد ۱۳۱۳ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۲۸ نفر زن و بقیه مرد بودند این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، یک درصد کاهش یافته است.

صفایی فرد گفت: در اسفند پارسال چهار نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار درمقایسه با مدت مشابه پارسال، دو نفر افزایش یافته است.

او گفت: طی سال ۹۹ ،۹۰ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که شش نفر از آن‌ها زن بودند و  این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.