شماره تلفن رایگان ۴۱۰۰ پاسخگوی شهروندان در زمینه خدمات پرستاری در منزل و ارائه مراقبت‌های لازم در رابطه با بیماران کرونایی خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مرکز پاسخگویی جهت انجام خدمات پرستاری در سطوح مختلف نظام سلامت و بر اساس نیاز مددجویان مطابق با شرح وظایف و اختیارات تعیین شده، طبق دستورالعمل ابلاغی معاونت پرستاری وزارت بهداشت درحال فعالیت است.

او گفت : مهمترین هدف از راه اندازی این مرکز ساماندهی، تداوم و هماهنگی در ارائه مراقبت از بیمار پس از ترخیص از بیمارستان، مراقبت ایمن و به صرفه در منزل و کاهش زمان بستری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌باشد.

او افزود: کاهش هزینه‌های درمانی و مراقبتی، کاهش دوران نقاهت، کنترل و کاهش عفونت‌های بیمارستانی، توان بخشی و بهبود کیفیت خدمات پرستاری و در نهایت افزایش رضایت مندی بیماران و خانواده‌ها در مراکز درمانی از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز است.

 روشنی افزود: شهروندان می‌توانند در ساعات اداری و روز‌های غیر تعطیل با شماره تلفن ۴۱۰۰ تماس بگیرند و سئوالات خود را با کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مطرح کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.