معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از بستری ۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان قائم (عج) این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،الهام عظیمی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به شیب تند مبتلایان به کرونا در شهرستان اسدآباد بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر در این شهرستان روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ بیمار کرونایی داریم.

او با اشاره به اینکه با کمک مردم شهرستان می‌توانیم این پیک افزایشی را بشکنیم، اظهار داشت: مردم هر گونه علائم سرماخوردگی نظیر سرفه و گلودرد را کرونا تلقی کرده و خود و خانواده خود را قرنطینه و در صورت تشدید علائم به بیمارستان مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تعداد بستری‌های بیمارستان قائم (عج) را ۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: طبق آمار دیروز متاسفانه در ۴۸ ساعت گذشته چهار نفر از همشهریان در اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

او با اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه‌های خاص ادامه دارد افزود: در حال حاضر ۵۱ پاکبان، ۱۵ جانباز بالای پنجاه درصد، ۵ پرسنل آرامستان، ۳۰ پرسنل اورژانس، ۱۸۷ پرسنل درمان، ۸۷ کارمند اداره بهداشت، ۳۱ بیمار خاص و ۲۵ پزشک دارای پروانه نظام پزشکی واکسن اسپوتنیک تزریق کردند.

عظیمی گفت: به تازگی ۲۰ تخت جدید به بیمارستان قائم (ع) اسدآباد اضافه شده و این نگرانی وجود دارد در صورت تکمیل ظرفیت سیستم درمان این شهر مجبور به آغاز پلن B باشند که مشکلات خاص خود را دارد و عدم تجربه آن منوط به رعایت نکاهت بهداشتی است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار