مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای کرونا کارگاه‌های خیاطی تحت حمایت کمیته امداد در استان بیش از یک میلیون ماسک دوخته اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: بسیاری از کارگاه‌های خیاطی تحت حمایت کمیته امداد همزمان با شیوع ویروس کرونا، خط تولید خود را تغییر و اقلام بهداشتی مورد نیاز استان را تأمین می‌کنند.

او با اشاره به فعال بودن ۱۶ کارگاه خیاطی تحت حمایت کمیته امداد، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون این ۱۶ کارگاه، یک میلیون ماسک، ۵۰ هزار جفت دستکش، ۵۰۰ هزار لباس بیمارستانی تولید کرده اند.

سلم آبادی تصریح کرد: این ۱۶ کارگاه تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات برای راه اندازی و اشتغال از کمیته امداد استان دریافت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی تصریح کرد: در ایام کرونا، تمامی کارگاه‌های کمیته امداد فعال نبوده و برخی کارگاه‌های خیاطی، یک ماه با تأخیر کار تولید اقلام بهداشتی را آغاز کرده اند.

او بیان کرد: کارگاه‌های اشتغال زایی کمیته امداد با تولید اقلام بهداشتی به صورت مردمی و خودجوش با دریافت مجوز از معاونت غذا و دارو کمکی به مراکز بهداشتی- درمانی کرده و با هدف رفع نیاز‌های ضروری مردم و خدمت رسانی به آن‌ها گام برداشته اند.

سلم آبادی ادامه داد: با توجه به این که کارگاه‌ها طبق سفارشی که از قبل گرفته اند ماسک می‌دوزند، تولید روزانه شان متفاوت است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.