جمعه ۳۰ شهریور جشن پایان آسفالت معابر مهرشهر بیرجند با حضور مردم این منطقه و سایر همشهریان برگزار می‌شود.

بهترین شهردار بیرجند در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: ۱۱ سال پیش ۳۰۰ هکتار زمین در قالب دهلکوه قدیم یا همان مهرشهر جدید به شهر الحاق شد که هم اکنون جمعیتی حدود ۵۰ هزار نفر دارد. 

او افزود: ۴۰۰ هزار متر مربع آسفالت شامل ۱۹ هزار تن قیر با اعتباری بالغ بر بیش از ۸۰ میلیارد تومان در طول ۳ سال برای مهرشهر انجام دادیم و مفتخریم که اعلام کنیم جمعه این هفته یعنی ۳۰ هریور جشن پایان آسفالت معابر مهرشهر را برگزار می‌کنیم.

بهترین بیان کرد: یکی از معضلاتی که در خیابان مهرشهر با آن روبرو هستیم بحث توقف وسایل نقلیه سنگین است که باعث آسیب رساندن به آسفالتی که می‌شود که هنوز دو ماه از انجام آن در این خیابان نگذشته؛ به همین دلیل از شورای ترافیک و پلیس راهور می‌خواهیم تا با اعمال قانون این موضوع را پیگیری کنند.

 شهردار بیرجند ادامه داد: یکی از اقدامات دیگری که در سطح شهر مشغول به انجام آن هستیم عریض‌تر کردن خیابان‌ها همزمان با لوله گذاری است که این کار با هزینه بسیار کم و بدون تملک املاک صورت میگیرد به طور مثال قرار است که به عرض خیابان حکیم نظاری یک متر و ۸۰ سانت اضافه شود.

او عنوان کرد: مساحت بیرجند ۳۷۰۰ هکتار است که ۸ میلیون متر مربع معابر شهری اصلی و فرعی دارد، آسفالت سازی و ترمیم تمام معابر را مد نظر داریم و به محض اینکه خیال مان از راه‌های اصلی شهر راحت شود وارد فاز عملیاتی آسفالت و یا ترمیم آسفالت معابر فرعی می‌شویم.

بهترین تصریح کرد: پارسال ۳۵۰۰ تن قیر رایگان گرفتیم و هم اکنون استخر‌های قیر لبریز است و علاوه بر آن ۱۵ کامیون قیر وجود دارد که جایی برای خالی کردن آن نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.