مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن، خاکبرداری تعداد یک هزار و ۸ واحد این طرح در شهرکرد به طور کامل انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در راستای آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن، خاکبرداری تعداد یک هزار و ۸ واحد این طرح در شهرکرد به طور کامل انجام شده است.

او افزود: صدور پروانه این یک هزار و هشت واحد در مراحل پایانی است و پروانه ۴۸ واحد در شهر بروجن نیز صادر شده است.


بیشتر بخوانید


مقصودی ضمن گلایه از برخی شهرداری‌های استان در خصوص روند صدور پروانه‌ها و اخذ عوارض اضافه کرد: در استان نرخ عوارض منطقه‌ای ملاک قرار نگرفت و علیرغم مصوبه شورای تأمین مسکن استان در خصوص همکاری شهرداری‌ها در صدور پروانه، در شهر‌های بزرگ متأسفانه با مشکلاتی همچون مبالغ بالای عوارض صدور مواجه شدیم.

او با اشاره به شروع عملیات اجرایی نیز گفت: آگهی بکارگیری پیمانکار ساخت یک هزار و هشت واحد در منظریه شهرکرد توسط بنیاد مسکن منتشر شده است و در روز‌های آینده با مشخص شدن پیمانکار، ساخت واحد‌ها آغاز خواهد شد و در سایر شهر‌ها نیز کار به همین شکل در حال پیشروی است.

مقصودی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را دو کارگزار ساخت واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تاکنون، بنیاد مسکن ساخت یک هزار و ۲۲۴ واحد در شهرکرد و ۶۶۵ واحد در سایر شهر‌های استان را به عهده دارد.

او ادامه داد: در این راستا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هم ساخت ۳۰۰ واحد در الهیه بروجن و ۱۵۰ واحد در محله ۳۹ شهرکرد و یک هزار و ۶۱۲ واحد در محله ۳۴ منظریه شهرکرد را عهده دار است.

مقصودی همچنین از تسطیح و آماده سازی زمین طرح اقدام ملی مسکن در لردگان خبر داد و افزود: آماده سازی زمین فرخشهر نیز در روز‌های آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار