رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با حمایت ‌های صورت گرفته در یک سال گذشته ۱۷۷ واحد صنعتی در استان زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سال‌های گذشته حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار داشته و اقدامات بسیاری در این باره صورت گرفته است و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان در محل واحد‌های تولیدی و با حضور استاندار زنجان برای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و بخش تولید برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه این جلسات در راستای حمایت از واحد‌های صنفی و تولیدی است و باعث رفع مشکلات واحد‌های تولیدی می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری صورت گرفته اغلب مشکلات و موارد مطرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان تسریع شده است.

فغفوری با اشاره به اینکه با حمایت‌های صورت گرفته در سال گذشته ۱۷۷ واحد صنعتی در استان زنجان  آغاز به کار کردند که در این واحد‌ها ۳ هزار و ۲۲۶ نفر مشغول به کار شدند، گفت: با توجه به اینکه میزان اشتغالزایی پروانه‌های بهره‌برداری صادره در سال ۹۸، ۲ هزار و ۱۴۱ مورد بوده است، این امر حاکی از رشد ۵۰ درصدی میزان اشتغالزایی واحد‌های صنعتی در سال گذشته است.

او افزود: سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این واحد‌ها بالغ بر ۴۶ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۷۴۸ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به سهم استان زنجان از میزان پروانه‌های بهره‌برداری صادره گفت: سهم استان زنجان از پروانه‌های بهره‌برداری صادره در سطح کشور ۲۶.۲ درصد است.

او در انتها گفت: استان زنجان در زمینه اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری پروانه‌های بهره‌برداری صادره در کشور، توانسته سهم ۳ درصدی را به خود اختصاص دهد.

 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: اشتغالزایی ، صمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.