در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اما و اگرهای حضور کادر اجرایی مدارس در مناطق قرمز

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی گفت: الزام به حضور کادر اجرایی مدارس در مناطق قرمز قانونی نیست و با مدیر برخورد می‌شود.

سعید صالح مدیر کل مدارس و مراکز غیردولتی در گفت‌وگوبا خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چگونگی فعالیت مدارس غیردولتی از حیث برگزاری کلاس‌های درس و آزمون در مدت زمان باقی مانده تا اتمام سال تحصیلی بیان کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا روند فعالیت کلاس‌ها در مدارس غیردولتی، همانند مدارس دولتی خواهد بود و همانطور که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است در شهرهای قرمز آموزش حضوری تعطیل است.

او درباره برگزاری آزمون‌های پایان سال در این مدارس گفت: هر تصمیمی برای برگزاری آزمون در مدارس دولتی اتخاذ شود مطابق آن عمل می‌کنیم و هیچ تفاوتی وجود ندارد.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی در پاسخ به این پرسش که آیا اقدام برخی مدیران مدارس غیردولتی مبنی بر الزام حضور عوامل اجرایی در مدارس مناطق قرمز اظهار کرد: حضور عوامل اجرایی بیشتر از یک سوم در مدارس مناطق قرمز قانونی نیست و با چنین مدیرانی برخورد خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
با توجه به گستردگی بیش از حد وزارت آموزش و پرورش از نظر ساختار اداری بهتر بود تشکیل این سازمان به نهاد کم حجم تر دیگری همچون وزارت ارشاد را سازمان بهزیستی محول می شد..آموزش و پرورش با این حجم و این مشکلات .قابل اداره کردن حتی توسط پنج وزیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
متاسفانه بعضی مدارس غیر دولتی حتی در شرایط بحرانی یک روز تعطیلی نداشته اند.همچنین مدارس ابتدایی .معاون آموزگار یا مدیر آموزگار را به همین بهانه حضور مدیر. آموزش و پروش ملزم به حضور در مدرسه و آموزش حضوری حتی در شرایط قرمز نموده است در تمام این موارد ادارات آموزش و پروش نه تنها هیچگونه منعی از این کار ننموده اند بلکه همراهی نمودند که خود نقشی مضاعف در ایجاد وضعیت کنونی کرونا در کشور داشته است البته به این موارد باید بازگشایی یک ماه و نیم.اول سال تحصیلی در آن اوضاع وخیم کرونایی را اضافه کرد .
آخرین اخبار