رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : انتخابات اعتبار نظام اسلامی است و هر اندازه که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود از اعتبار نظام اسلامی پشتیبانی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن انتخابات به روز‌های مهم خود گفت : هرچه فضای جامعه امید بیشتری به اثربخشی صندوق رای داشته باشد، مشارکت بیشتری رقم می‌خورد.

او با بیان اینکه همه دلسوزان نظام فارغ از هرگرایشی باید برای حداکثری شدن مشارکت در انتخابات تلاش کنند، گفت : انتخابات اعتبار نظام اسلامی است و هر اندازه که مشارکت مردم بیشتر شود از اعتبار نظام اسلامی پشتیبانی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت ارتباط نخبگان و ذی نفوذان با مردم، افزود: با شنیده شدن نقد‌ها و گرم شدن فضای گفتگو در جامعه قطعا مشارکت بهتری در انتخابات رقم خواهد خورد، از این رو از صاحب نظران و افراد مرجع انتظار می‌رود که در ارتباط با مردم ورود کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت انتخابات شورا‌های شهر و روستا، افزود: باید جهت رونق بخشی به انتخابات شورا‌ها تلاش شود، چرا که این انتخابات تاثیر مستقیمی بر انتخابات ریاست جمهوری دارد و می‌تواند زمینه ساز حضور هر چه بیشتر مردم پای صندوق‌های رای باشد.

خوش اقبال با اشاره به محدودیت‌های کرونایی، ادامه داد: فرمانداران آمادگی لازم برای شکل گیری فضای انتخاباتی توام با حفظ پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

او افزود: در انتخابات پیش رو امکان برگزاری میتینگ‌ها و تجمعات تبلیغاتی وجود ندارد، از این رو فرمانداران باید در جانمایی ستاد‌های انتخاباتی محدودیت‌های کرونایی را لحاظ کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.