مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: طی پارسال بیش از ۱۸ میلیارد تومان صرف هزینه‌های درمانی مددجویان کمیته امداد و نیازمندان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی( ره) استان کرمان یکی از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد را تقدم پیشگیری بر درمان مددجویان دانست و گفت: به همین منظور کمیته امداد با انجام خدمات غربالگری تلاش می‌کند تا از بروز بیماری‌ها در بین مددجویان تحت حمایت پیشگیری کند.

او از هزینه کرد بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای درمان مددجویان و نیازمندان کرمانی طی پارسال خبر داد و بیان کرد: این هزینه کرد در سرفصل‌های مختلف ازجمله درمان سوءتغذیه کودکان و مادران باردار، حق بیمه‌های تأمین اجتماعی مددجویان، درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج و ترک اعتیاد مددجویان و افراد نیازمند انجام‌شده است.

صادقی بابیان اینکه ۴ هزارو ۸۴۴ بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان کرمان تحت حمایت کمیته امداد هستند افزود: طی پارسال درمجموع بیش از دو میلیارد تومان برای درمان این بیماران هزینه شده است.

او ادامه داد: کمیته امداد به‌تنهایی توانایی پرداخت هزینه‌های درمانی این بیماران را ندارد و برای تأمین هزینه‌های درمانی این بیماران نیازمند کمک‌های خیران است.

صادقی در ادامه از هزینه کرد یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان برای درمان سوءتغذیه ۷ هزارو ۹۲۶ کودک مبتلابه سوءتغذیه طی پارسال در استان خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت پنج میلیارد و ۴۶۹ میلیون تومان برای درمان سوءتغذیه ۱۲ هزار و ۲۲۳ مادر دچار سوءتغذیه در استان هزینه شده است.

او بیان کرد: همچنین طی پارسال ۹ میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان بابت حق بیمه تأمین اجتماعی ۴ هزارو۸۱۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار