به مناسبت ماه رمضان صورت می گیرد؛

اجرای طرح اطعام مهدوی در کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به مناسبت ماه رمضان، ۳۱۳ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی در استان کرمان راه‌اندازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان کرمان با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته در آستانه ماه مبارک رمضان و به‌ منظور دستگیری از نیازمندان، برنامه‌های متعددی به همت کمیته امداد اجرا می‌شود، گفت: تمام مراحل کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

او افزود: با راه‌اندازی ۳۱۳ آشپزخانه در سراسر استان  کرمان، پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان ۳ میلیون پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان استان توزیع شود.

صادقی بیان کرد: امسال نیز در تلاش هستیم به همت امدادگران، نیرو‌های بسیجی، جهادی، مردمی و استفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، موسسات خیریه و غیره یک‌بار دیگر عزم ملی در اطعام نیازمندان را در قالب رزمایش ایران همدل، اطعام مهدوی اجرایی کنیم.

او از توزیع سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران نیکوکار در مرحله نخست ۵ هزار سبد کالا تهیه و بین نیازمندان سراسر استان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه از اجرای طرح اکرام ایتام به‌ منظور جذب حامی برای ایتام تحت حمایت این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر خبر داد و تصریح کرد: ۵ هزار و ۲۰۰ یتیم، فاقد حامی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان نیازمند دستان پرمهر حامیان هستند که امیدواریم با مشارکت خوب مردم نوع‌دوست استان در این طرح بتوانیم برای این ایتام حامی جذب کنیم.

او بیان داشت: خیران و مردم نوع‌دوست استان همچنین می‌توانند از طریق مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا از طریق ارتباط با شماره‌های ۳۲۲۶۸۷۲۶- ۳۲۲۳۷۷۰۹ حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده بگیرند.

صادقی به مشارکت خوب خیران و مردم مومن و نوع‌دوست استان در برنامه‌های مختلف این نهاد  طی ماه مبارک رمضان پارسال با وجود بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی اشاره کرد و افزود: خیران و مردم مومن و نوع‌دوست استان، ماه مبارک رمضان پارسال با مشارکت در برنامه‌های مختلف این نهاد، ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

او بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌هایی، چون شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت به نام کمیته امداد با مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد، یاریگر نیازمندان در ماه مهمانی خدا باشند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار