طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان ۹۵ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف و یک نفر در این رابطه دستگیرشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر اصلی حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از قاچاقچیان استان‌های مرزی خریداری کرده و پس از انتقال آن به استان کرمان در صدد انتقالش به استان‌های مرکزی از جمله استان البرز است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز افزود: بدون درنگ برای جلوگیری از پخش مواد مخدر در استان‌های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به مخفیگاه متهم در شهر کرمان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش تحرکات متهم کردند.

سرهنگ سلیم پور گفت: در ادامه ماموران پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاه اش در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی نامبرده را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان منتقل کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو متهم که آماده انتقال مواد مخدر به استان‌های مرکزی بود، ۹۵ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف شد که به همراه نامبرده تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: که پلیس البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی بر روی عناصر اصلی خرید و فروش مواد مخدر، سعی دارد از ورود این عامل خانمان سوز به استان البرز پیشگیری کند.

انتهای پیام/ د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.