کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص وضعیت تیم استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  آرش برهانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط  این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم استقلال ۱۰ روز قبل از بازی با الاهلی عربستان این تیم را آنالیز کرده و خودش را برای این بازی آماده کرده بود. الاهلی تیم ضعیفی نبود که پنج گل دریافت کند. خوشحالم که هواداران استقلال از کسب این نتیجه لذت بردند و شاهد بازی زیبا و چشم نوازی بودند. الاهلی دارای بازیکنان با کیفیت و گران قیمتی است، اما سبک بازی استقلال باعث شد الاهلی به یک تیم متوسط تبدیل شود و پنج گل از استقلال دریافت کند.

او درباره بازی استقلال و الشرطه عراق بیان کرد: تیم‌های فوتبال عراقی از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند، الشرطه در دقایق ابتدایی بازی با استقلال ۱۰ نفره شد و گل زدن به  تیم‌های با یک بازیکن کم تر سخت است، چون آن‌ها تمام تمرکز خود برای دفاع کردن می‌گذارند. تیم‌های عراقی ساختار خوبی در دفاع کردن دارند و استقلال به خوبی موفق شد در نیمه اول بازی،  یک گل زیبا توسط محمد نادری به  الشرطه  بزند. بازیکنان استقلال در بازی با الشرطه ۷۰۰ پاس به هم دادند و این نشان از هوشمندی بازیکنان و کادرفنی استقلال است.

برهانی درباره بهترین زوج خط حمله برای تیم استقلال عنوان کرد: براساس تفکرات سرمربی در هر پستی مثل دفاع کناری و یا در خط حمله زوج سازی می‌شود. در خط حمله استقلال شیخ دیاباته به خوبی حفظ توپ می‌کند. او در توپ‌های هوایی برای دیگر بازیکنان فضا ایجاد می‌کند. قایدی هم بازیکن کاملا تکنیکی است. کادرفنی استقلال بیشتر زوج دیاباته و قایدی را انتخاب می‌کند. ارسلان مطهری هم بازیکن بسیار با کیفیتی است و در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند به استقلال کمک کند.

مربی سابق تیم استقلال درباره شرایط صعود این تیم از گروه خود بیان کرد: تیم‌های قوی و با کیفیتی در گروه استقلال حضور دارند. این ۲ برد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به تاریخ پیوست. استقلال باید تمام توان خود را برای بازی سخت با تیم الدحیل قطر بگذارد. استقلال در این ۲ بازی از تنوع تاکتیکی و  بازیکنان زیادی استفاده کرد و این کار آنالیز را برای حریفان سخت می‌کند و این یک امتیاز مثبت برای آبی پوشان است. امیدوارم استقلال در بازی با الدحیل قطر سه امتیاز کامل را کسب کند.

او خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازیکنان  تیم استقلال کاملا هماهنگ هستند و دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند و خدا را شکر شرایط استقلال کاملا عالی است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.