معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ۱۲ هزار و ۵۶۳ دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های تردد شبانه اعمال قانون شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ عباسی معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان امروز سه شنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در ارتباط با موج چهارم کرونا در استان زنجان گفت: میزان تردد خودرو‌ها از ۱۵ فروردین ماه امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۳ درصد و میزان رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان از ابتدای شروع طرح منع تردد شبانه  نیز ۶۴ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه تعداد مجوز‌های صادر شده برای تردد خودرو‌ها از استان زنجان ۲ هزار و ۶۵۸ فقره بوده است، افزود: به ۱۳ هزار و ۴۶ راننده خودرو نیز توسط پلیس تذکر لسانی داده شده است.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار و ۶۶۴ دستگاه خودرو در طرح محدودیت تردد شبانه در استان زنجان به میزان ۲ میلیون ریال اعمال قانون شده اند، گفت: ۳۸۹ فقره خودرو نیز اعمال قانون پنج میلیون ریالی و ۱۵ هزار و ۱۰۴ فقره به میزان ۱۰ میلیون ریالی در استان زنجان انجام گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان در خصوص بازدید از اصناف گفت: از زمان اجرای طرح محدودیت‌ها از ۳۶ هزار و ۳۵۳ واحد صنفی در استان زنجان بازدید، به ۱۱ هزار و ۹۷۴ واحد تذکر داده شد و سه هزار و ۶۴۹ واحد صورت‌جلسه و ۴۳۷ واحد صنفی پلمب شدند.

او همچنین از کشف ۸۰۰ هزار عدد ماسک و ۴۳ هزار و ۱۰۵ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده طی بازرسی از صنوف خبر داد و ادامه داد: هفت دستگاه خودروی دارای پلاک مخدوش نیز در این مدت شناسایی و متوقف شده است.

 

انتهای 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.