رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: روزانه به طور متوسط ٧٠٠ نفر به مراکز منتخب نمونه‌گیری غرب این کلانشهر مراجعه می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی‌بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: آمار مراجعات روزانه همچنان بالا است و روزانه به طور متوسط ٧٠٠ نفر به مراکز منتخب نمونه‌گیری غرب اهواز مراجعه می‌کنند و ۵٠ درصد از تست‌های PCR مثبت است.

او با بیان اینکه به طور متوسط ٢ هزار تست رپید گرفته می‌شود که تقریباً ١۵ تا ٢٠ درصد این تست‌ها مثبت می‌شوند، افزود: در عین حال رهگیری‌ها در قالب طرح بیماریابی شهید سلیمانی نیز در حال انجام است و دورهمی‌های خانوادگی، ۵٠ درصد کانون‌های آلودگی بیماری کرونا ویروس هستند.

احمدی بلوطکی بیان داشت: ۵٠ درصد دیگر می‌تواند در رستوران‌ها، اصناف و مغازه‌ها، ادارات و سازمان‌ها، دفاتر پیشخوان دولت، پلیس +۱۰ و سایر مکان‌هایی باشد که بار مراجعات آن‌ها بالا است و بار مراجعات هر چند نسبت به ابتدای سال کاهش داشته، اما از نظر اعداد و ارقام هنوز بالا است.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: آلوده‌ترین مناطق غرب اهواز، ابتدا گلستان و بعد از آن، کیانپارس هستند که علت آن تراکم ادارات و سازمان‌ها در این مناطق است. در سایر مناطق غرب به خصوص کوی علوی، خشایار، کیان، عین ۲ و تصفیه شکر، آمار مراجعات و بیماران یک ماه اخیر با پارسال در این مناطق، برابری می‌کند که نشان می‌دهد مناطق حاشیه‌ای غرب همچنان جزو مناطق آلوده محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.