اکرمی گفت: ضربه زدن به بنیان‌های مالی و اقتصادی قاچاقچیان از مهمترین برنامه ستاد استانی مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ارتقای اقدام اطلاعاتی تشدید برخورد با قاچاقچیان، پیگیری‌های اجتماعی و ضربه زدن به بنیان‌های مالی و اقتصادی قاچاقچیان از مهمترین برنامه و اولویت‌های ستاد استانی مبارزه با مواد مخدر است.

اکرمی افزود: وظیفه ستاد استانی مبارزه با مواد مخدر ایجاد یک استراتژی برای مقابله جدی با اکیپ‌ها و همچنین مرکز فرماندهی است و می‌بایست مبارزه و مقابله امروز و متناسب متناسب با امروز باشد.

او اضافه کرد: ساختار فعلی پاسخگوی نیاز امروز مبارزه با مواد مخدر نیست و وظیفه همه دستگاه‌ها است که آسیب‌های مواد مخدر را کنترل و مدیریت کنند.

سرهنگ شمسایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هم در این نشست گفت: جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، مطالبه‌گری از مجموعه دستگاه‌ها در ارتباط با مقابله و برخورد با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر ازمهمترین برنامه‌های امسال پلیس استان مرکزی است.


سرهنگ شمسایی از افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خبر خبر داد و افزود:: فروردین امسال نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش دستگیری داشتیم و تا به امروز ۱۰۷ نفر به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با حضور اعضا و ادارات مربوطه برگزار و برخی از مسئولان دستگاه‌ها در این جلسه از اقدامات دستگاهشان در پیشگیری، درمان و مبارزه با موادمخدر گزارش ارائه کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.