رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: در ادامه روند نظارت بر اصناف تعداد ۸ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پور آیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: دیروز و در ادامه روند نظارت بر اصناف تعداد ۸ واحد صنفی شامل یک آموزشگاه رانندگی و ۷ مغازه آجیل فروشی از سوی بازرسان مرکز بهداشت و نماینده حقوقی و در معیت پلیس اماکن به دلیل نقض محدودیت‌های اعمال شده پلمب شد.

او بیان داشت: در روز‌های گذشته اطلاعیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ثبت نام در سامانه یکپارچه سلامت (سامانه سیب) به منظور ثبت نام واکسیناسیون عمومی بر علیه کرونا منتشر شده، که کذب است.

پورآیین ادامه داد: شهروندان در دام سایت‌های جعلی نیفتند و اطلاعات موثق در زمینه سلامتی به ویژه کرونا و فرآیند واکسیناسیون عمومی آن را صرفا از سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی دزفول به آدرس http://www.dums.ac.ir/ و یا سایت مرکز بهداشت دزفول به آدرس dezhc.dums.ac.ir دریافت نمایند.

 رئیس مرکز بهداشت دزفول تصریح کرد: تعیین رنگ بندی شهرستان‌ها بر اساس فرمول خاصی و به منظور ایجاد حساسیت در جامعه تعریف می‌شود و شهروندان بایستی بدون توجه به رنگ بندی‌ها تا لحظه‌ای که کرونا در محیط زندگی ما وجود دارد، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.