شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مجمع نمایندگان استان گیلان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت سردار محمدعلی حق بین را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار جانباز محمدعلی حق بین، از فرماندهان سپاه قدس گیلان و مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران روز گذشته (سه شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰) پس از تحمل عوارض ناشی از ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پی درگذشت سردار حق بین

درگذشت ناباورانه سردار رشید اسلام سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی حق بین مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده سابق لشکر پر افتخار ۱۶ قدس گیلان بر اثر ابتلا به کرونا باعث تأثر و تألم ملت مسلمان ایران به ویژه مردم غیور و انقلابی استان گیلان شد.

دلاوری‌ها و رشادت‌های این سردار عالیقدر اسلام در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) و فتح نبل و الزهرا در جبهه مقاومت موجب خشنودی حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شد و نام ایشان را تا همیشه در قلب مردم قدرشناس و شهیدپرور استان گیلان حک کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت سردار پاسدار محمدعلی حق بین به ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی گیلان، نیرو‌های مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده مکرم ایشان و طلب مغفرت و علو درجه از درگاه حضرت حق تعالی برای آن بزرگمرد تازه درگذشته، تأکید می‌نماید:

جوانان سلحشور و انقلابی استان گیلان راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را با اقتدار و صلابت ادامه داده و تا آخرین نفس پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاورد‌های پرافتخار آن خواهند بود و نام و یاد سرداران رشید اسلام از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار سرافراز محمدعلی حق بین را زنده نگه خواهند داشت.

پیام تسلیت مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت درگذشت سردار فاتح نبل و الزهرا

مجمع نمایندگان گیلان در پیامی درگذشت سردار جانباز محمدعلی حق بین را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت مجمع نمایندگان گیلان آمده است:

خبر درگذشت سردار جانباز محمدعلی حق بین، فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

این سردار بزرگ فاتح نبل و الزهرا، سال‌ها مجاهدت مخلصانه در پاسداری از میهن و خدمت صادقانه به ملت عزیز ایران اسلامی را در راه مقاومت خصوصا در کشور‌های عراق و سوریه، از خود به یادگار گذاشت.

امیدواریم خداوند قادر متعال، روح سردار محمدعلی حق بین را به پاس امنیت و آرامشی که همواره به دیگران هدیه می‌داد، در آغوش امن و آرام خویش به شادمانی ابدی مهمان فرماید.

برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی صبر و بردباری مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.