مرحله استانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی  با حضور ۲۷۰۰ شرکت کننده در محل مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان  آذربایجان شرقی در حاشیه مسابقات قرآن دانش‌آموزان با بیان اینکه مسابقات دارای چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای یا شهرستانی، استانی و کشوری است، گفت: با توجه به اینکه شرایط کرونایی در کشور حاکم است، ولی نه تنها این مسابقات تعطیل نشده بلکه استقبال خوبی از این دوره به عمل آمده است.

علمی افزود: استقبال بیشتر از این دوره از مسابقات  فعالیت همکاران اداره کل آموزش و پرورش و اداره قرآن و عترت را نشان می‌دهد.

او گفت: در مرحله استانی ۲۷۰۰ نفر توانستند بعد از گذراندن مرحله آموزشگاهی و منطقه‌ای به مرحله استانی راه پیدا کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۱ رشته حفظ، تفسیر، قرائت قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان، احکام و انشای نماز از تمامی بخش‌ها و شهر‌های استان برگزار می‌شود.

او همچنین از همکاری سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی بابت همکاری در برگزاری این دوره از مسابقات قرآن تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.