دبیرخانه بین المللی امام رضا (ع) در مشهد، همایش بین المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آیینه قرآن و عترت (ع)» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی رجوعی رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: همایش بین المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آیینه قرآن و عترت (ع)» در قالب برنامه‌های دبیرخانه بین المللی امام رضا (ع) و علوم روز در سال ۱۴۰۰ و نیز در راستای لبیک علمی و عملی به دغدغه‌ها و استراتژی‌های مقام معظم رهبری امسال تدارک دیده شده است.

او افزود: بخش ویژه و محوری این همایش، موضوع «امام رضا (ع)، اقتصاد، اشتغال و تولید» است که همچون سال گذشته می‌تواند محل اجتماع عالمان و اندیشمندان و علاقه‌مندان علوم و معارف عالم آل محمد (ع) باشد و جامعه علمی و دینی را بیش از پیش با حضرت رضا (ع) آشنا کند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در مورد محور‌های این همایش ادامه داد: «صنایع و تولیدات فرهنگی، تربیتی با محوریت زیارت»، «صنایع و تولیدات هنری، تزیینی و پوشاک»، «صنایع و تولیدات منابع آبی و زیست محیطی»، «صنایع و تولیدات دام محور و حیوانی»، «صنایع و تولیدات کشاورزی»، «صنایع و تولیدات دارویی، بهداشت و سلامت» «صنایع و تولیدات مسکن و ساختمان» و «صنایع و تولیدات معدنی» از جمله محور‌های اصلی این همایش است.

نگاهی نو به ظرفیت‌ها و راهبری‌های اقتصاد دینی

رجوعی بیان کرد: این همایش تلاش دارد تا با حضور نخبگان و چهره‌های شاخص علمی، اقتصاددانان، بازرگانان، مدیران اقتصادی، هنرمندان و اهالی رسانه، کارآفرینان و ایده پردازان ملی و بین المللی، نگاهی نو به ظرفیت‌ها و راهبری‌های اقتصاد دینی داشته باشد.

او تصریح کرد: «برگزاری کرسی‌های ترویجی، نقد و نظریه پردازی و کرسی‌های آزاد اندیشی»، «فراخوان تولیدات هنری و رسانه ای»، «فراخوان و حمایت از تدوین سمینار‌ها و پایان نامه‌های علمی و کاربردی» و «چاپ پژوهش‌های برتر در قالب کتب علمی معتبر و نیز مجله بین المللی امام رضا (ع) و علوم روز» از برنامه‌های در نظرگرفته شده در قالب این مجموعه برنامه‌ها است.

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) تاکید کرد: عموم پژوهشگران، اساتید، صاحب نظران و دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی همایش به نشانی اینترنتی Science.imamreza.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۰۴۱ داخلی ۳۱۲۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کدوم اشتغال کدوم تولید
آخرین اخبار