اولین همایش بین‌المللی موتور‌ها و ژنراتور‌های الکتریکی به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری با هدف توسعه این همایش علمی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رضا روشنفکر دبیر اجرایی همایش بین‌المللی موتور‌ها و ژنراتور‌های الکتریکی  گفت: همایش بین‌المللی موتور‌ها و ژنراتور‌ها  با مشارکت پژوهشگاه نیرو، شرکت ماشین‌های الکتریکی 'جمکو' و دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شده است.

اوبا اشاره به محور‌های این همایش علمی و تخصصی افزود: ماشین‌های الکتریکی میدان دوار، ماشین‌ها و محرکه‌های نوآورانه، مسائل مرتبط با مباحث طراحی الکتریکی ماشین‌های الکتریکی، درایو‌های الکتریکی و پایش شرایط و تشخیص و عیب یابی برخی از محور‌های این همایش است.

این مسئول  ادامه داد: همچنین مسائل مرتبط با مباحث طراحی مکانیکی ماشین‌های الکتریکی، هادیها، مواد مغناطیسی، عایق‌ها و مواد جدید، ارتعاش و تعادل، تعمیر و نگهداری، مدیریت فروش، ابزار‌های بازار، روش‌های بسته بندی، انبارداری و توزیع از دیگر محور‌های این همایش بین‌المللی است.

روشنفکر بیان کرد: ۶۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارائه شده که پس از داوری ۳۸ مقاله پذیرفته شد که در این همایش ۲ روزه به صورت مجازی ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.