با اجرای طرح سراسری گازسوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی که از بهمن ماه سال گذشته در کشور آغاز شد،۴۰۰ دستگاه خودرو عمومی در زاهدان گازسوز شدند.

ابراهیم پوریزدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اجرای طرح گازسوزکردن خودرو‌های عمومی را فرصتی بسیار خوب برای مالکان خودرو‌ها عنوان کرد که می‌توانند با مراجعه به مراکز مجاز، به صورت رایگان خودرو‌های خود را گازسوز نمایند.

او  اجرای طرح گازسوز کردن خودرو‌های عمومی را از جمله اقدامات موثر دولت در راستای کاهش آلودگی هوا و برخورداری ناوگان حمل و نقل عمومی از سوخت پاک عنوان کرد.

ابراهیم پوریزدانی افزود: در حال حاضر دو مرکز ارائه خدمات و نصب تجهیزات CNG زیرنظر اتحادیه سوخت‌های جایگزین کشور در زاهدان فعال و آماده ارائه خدمات به متقاضیان می‌باشد و تاکنون بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو عمومی (وانت و تاکسی) از مزایای این طرح بهره‌مند شده اند.

مدیر منطقه زاهدان با اعلام این خبر که بزودی تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت CNG در منطقه افزایش می‌یابد گفت: فرایند احداث جایگاه‌های سوخت CNG در منطقه در حال پیگیری است و بزودی شاهد افزایش تعداد این جایگاه‌ها در زاهدان و سایر شهر‌های استان خواهیم بود.

 تمامی خدمات مورد نیاز خودرو‌های دوگانه سوز از جمله نصب تجهیزات، آزمایش تست مخزن، تعمیرات و معاینه فنی CNG با کیفیت بالا و استاندارد‌های بین المللی در مراکز ارائه خدمات سوخت‌های جایگزین انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار